tisdag 24 februari 2009

Tisdag 24 februari 2009


Hejsan alla bloggare.Hoppas att ni har haft en lika bra dag som jag!Idag vaknade jag 0630 så det har varit helt underbart"LER" ja det är hemskt att försova sig.Idag när barnen gått till skolan så gick vi här och grejade jag och min hund Simba .Han är 2år snart 7mars fyller han år.Vid 1100 tiden började jag att förbereda kvällens middag med att skala potatis.Sedan har jag tvättat,dammat.dammsugit och torkat golv.Jag är faktiskt nöjd med mej själv idag för idag har allting bara flytit.Sen var jag och handlade var i handelsträdgården och ddär blir man ju såld och vill ha allt!Man får mycket ideer och tips också. Två plättar i luften fich följa med hem.Dom är ju bara så gulliga.Sedan var jag i affären och handlade semlor fick följa med hem.Killarna hade grejat kaffe till mamsen så då fikade vi o gud va gott.Sedan började jag göra klart middagen .Det blev köttfärsgratäng med potatis i och så go sallad till.Fotbollsträning för en ,till tjejen för den stora läxor för tjejen.Nu sover dom mindre så nu ska min stora ÄLSKLING få kaffe och semla.Ha det bra så hörs vi snart igen kramizar Ritan

1 kommentar:

heavenandearth sa...

Hallojsan!

Jisses vad du har jobbat o varit duktig!! Jag skulle varit toktrött efter hälften!

Vad är det för ras på hundis?
Jag har ingen egen just nu.. tyvärr..
Men jag är hundvakt flera ggr i veckan åt två små goosegrabbar!
En 10 mån BorderCollie o en 5-årig Kelpie!
Utan hundar i mitt liv skulle det inte kännas fullödigt!

Vet du..? Jag har kommit på att du och en tjej till som oxå följer min blogg...har samma bloggadress!!! Helgalet!!

http://hemmahoslillamig.blogspot.com/

Jag blir så nyfiken!!
Hur kan det vara så???
Vet ni om varandra?

Kram på dig!
Iréne