tisdag 28 april 2009

Min första Award


YEEEEEEEEEEEEES Va glad jag blev!bara skrek till ÄLSKLINGEN kolla vad jag har fått Va mysigt,det värmer1000 tack.Ni undrar nog vem som hedrat mej med en sådan här fin utmärkelse! Det är Lantliv som har tänkt på mej.Du är för go.Vi tittar in till varandra titt som tätt jag vi följs åt. Lantliv jag tycker alltid att det är mysigt och trevligt att hälsa på hos dej och se vad du håller på med .1000 Tack min vän.Du är verkligen värd denna Awarden du fick


Den här Awarden vill jag ge till er som besöker mig . Det är så kul när ni
tittar in till mej.jag blir så glad och lycklig när ni lämnar era gulliga kommentarer.När jag började blogga trodde jag inte att det skulle vara så här skoj som det är.Det ger så mycket energi och insperation att kolla vad ni hittat på mycket ideer och mysiga recept på mat med mera med mera.
Jag vill ge denna Award till ANGELS ROSES & WhIte HOMES Till dej Christa.Du är en väldigt fin människa som jag tycker om att titta in till.en mysig och varm blogg.Ja det känns bara bra med dig.vi tittar in hos varandra titt som tätt och det känns bara så mysigt.
Ett hus fyllt av drömmar Till dej Åsa.Du har en varm och mysig blogg som jag bara älskar att titta n hos.Att få äran att följa alla grejer du alltid har på gång.Ja vi följs åt och det känns bara så mysigt.Du är en människa som ligger mej varmt om hjärtat !!!!!!!.

3 kommentarer:

Lilla Rummet sa...

Grattis till Awarden..den var jättefin.
Ha en skön eftermiddag och kväll.
Kram Britt

Roses & Angels sa...

Hej! ÅH tack gulliga söta du för denna och dina fina ord om mig, jag blir ju alldeles rörd! JA jag känner likadant som du om dig, vi har fått en väldigt fin kontakt du och jag. Allt känns bara så bra och det är inte alla man får så bra kontakt med! TACK återigen goa du! SKA lägga in den här på min blogg efter att jag bastat! :-)
BAMSE kram Christa

Vitt o Vältummat sa...

Grattis! Visst är det kul att blogga. Jag satte igång för en månad sedan och är redan helt såld! Vill läsa alla inlägg men tiden räcker inte till så jag läser så mycket jag nånsin hinner. Din blogg finns i min lista så klart
Ha det bra
Åsa