måndag 24 augusti 2009

MÅNDAG 24 AUGUSTI 2009


Hejsan alla raringar.Hoppas ni haft en mysig helg.Älsklingen,änglarna och jag var på svärfars 75 års kalas.Det var mysigt kanonfint väder ,god mat och gott att dricka.Det var dukat med långbord på altanen.Sedan har ju Älsklingens lillasyster fått en liten Josefine,som jag fick se för första gången.Ojoj oj vad söt och gullig.Hon var så fin så.Jag ändrade mej när vi kom till stan det blev en gosig nalle med söt klänning.Sötaste tjejen i världen.Stod det på den .Den blev uppskattad.Kan hon ha som minne när hon blir stor.Ja senare på kvällskvisten blev det kaffe och tårta och sist men inte minst Baileys,Jag bara älskar det.....Igår tog Älsklingen och ja det lilla lugna dom 2 mindre änglarna blev kvar hos svärmor.Idag var jag på sjukhuset en sväng till E -tuna.Nu ska Älsklingen och jag fika lite och mysa och kolla på Män som hatar kvinnor.Ha det gott många kramizar ~~~~~RITA~~~~.

27 kommentarer:

Älskade pion sa...

Vad härligt ni verkar att ha haft det hos goa svärfar.Ha en skön dag. Kramar Ulrika

Unknown sa...

Åh så mysigt ni verkar haft! Och så snoza på en liten bebbe också! Jo, jag utbildar mig till socionom, så det är ju lite skillnad ifrån att skriva en inredningsbok hihih. KRAM Petra

Tina sa...

Hejvännen!
Jag bara älskar ditt sätt att beskriva din familj =)
Jag blir så varm i hela mig av dina kärleksfulla ord när du skriver om dem. Din kärlek för dem lyser verkligen i genom orden!!
Härligt!!
Hoppas du mår bra!? Tänkte på det med att du varit på sjukhuset!
Va rädd om dig!
Kram Tina

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

Halloj Rita!!!
men va trevligt de lät med kalaset.. och en liten bebis.. ha en fortsatt underbar dag.. kram till dig sussie

Mamma C sa...

Trevlig helg ni har haft. Ska köpa den filmen på DVD när jag handlar på torsdag.
Kram Mamma C

Lilla Rummet sa...

Hej vännen! Du verkar haft det mysigt hos svärfar. Blev du inte sugen på en liten när du fick se henne.Själv kan jag känna den känslan, men sen inser man att man är för gammal, får låna barnbarnen istället.
Ha en skön kväll.
Kramiz Britt

Anki sa...

Vilket kalas ni varit på!? Å den lilla, det var mysigt förstås? Dom doftar ju såå härligt! Men har du varit på sjukhuset, inget allvarligt hoppas jag!

Ha en fin kväll! Kramis Anki

Cc sa...

VAr filmen bra? Jag är lite nyfiken på den. Kram

Lallis - liv och leverne sa...

Låter härligt:)
kram Lallis

Roses & Angels sa...

Åh du söta vän! Tack så hjärtligt!! Japp nu är bilen klar äntligen,det var en lång dag. Åh så mysigt ni har haft det och så har du fått se den söta lilla Josefine! Hon var säkert söt. Ha en fin kväll. Kram Christa

lovefriidrott sa...

Hejsan hoppsan:)

här är det fullt upp, jag tapetserar målar o håller på m nätbutiken:)
Lite stressigt, men kul.
Bayles mmmmm vad gott, absolut en favorit.
Härligt m bebis:)
Ha en fin tisdagkväll
Kram Sari

Änglarnas hus sa...

Jag är glad att 75-års festen blev lyckad!! Inte varje dag man fyller det..
Kram Sanne

Huset vid ån sa...

Förstår att du haft det bra.....Låter toppentrevligt! Ha en bra kväll vännen! Kram Therese

Thesèse sa...

Hej! alltid lika kul att läsa dina kommentarer. Tack så mkt :). du verkar ju ha haft det hur bra som helst. Baileys är ju super gott... även jätte gott på vanlijglass! Jag vill oxå se män som hatar.. funderar på att köpa den i morgon. Kram

Smultronlycka sa...

Hej!!
Det låter som du hittade en fin present til den lilla jäntan!
Män som hatar kvinnor är en otäck men bra film!
Sköt om dig!
Kram Anna

Husan sa...

Filmen var otroligt bra. O böckerna precis likadant.

Ser ut som du har haft en skön helg med nära o kära. Hoppas veckan som är kvar blir likadan.

Kram Husan

Sabina sa...

Låter som toppen om man bortser från sjukhusvistelsen.
Tårta är gott å film är ju aldrig fel. Ska se den på fredag jag med.
Kramar om

Roses & Angels sa...

Ja du vännen vilken dag ahhaha! MEN idag är en ny dag nya tag. hihi Ska snart lägga in ett nytt inlägg om vad jag har varit på idag! kram

Huset vid ån sa...

Tack snälla Rita för alla gulliga o vänliga kommentarer du lämnar! Blir såå glad ska du veta....Många Kramar Therese

Anki sa...

Hej sötis & tack för dina alltid så gulliga kommentarer!
Vet du, jag stickar sista varven på din sjal nu...hör av mig när den är helt klar!

Ha en fin torsdag vännen! Kramis Anki

Uttan sa...

Ja den filmen pratade vi faktiskt om idag att vi skulle hyra hem.
Mannen har sett den men inte jag han får titta på den igen men han tycke det var ok.
Helgen har varit bra,på golfbanan.

Så kul med den lilla bebisen ja visst e de såå söta.
Sköt om Dej!
Kram!

Huset vid ån sa...

Kikar in o önskar dig en trevlig dag! höstkramar Therese

Roses & Angels sa...

Morsning!Åh vännen jag hoppas också, men inte för mycket nu bara! ja ska bli kul att träffa britt om som du och jag så kommer det säkert att bli en kanon dag! Ni träffas säkert också ska du se. Ja sakerna som Pia kom med är så fina, hon är så duktig! tack söta, jag tycker om dig också hihi. Ja tiden går för fort när man har kul! SYND men så är det. ha en fin dag kram

hagagården sa...

Den filmen skulle jag också vilja se,kanske ska ta och köpa den.
Var den bra föresten?
kram o ha det så gott
ninni

Patricia sa...

Kul med trivsamma kalas.. =) På lördag är det dags för oss att åka på kalas, svärmor fyller 60 år... =)

Ha en bra dag!
Kram Patricia

Unknown sa...

Så trevligt och mysigt ni haft hos svärfar!baileys det gillar jag med det är sååå gott!=)

Åhh,så gulligt av dig att köpa en nalle till den lilla..ett fint minne av dig när hon blir stor!=)

Här knallar det och går man tar en dag i taget,man får ha tålamod med läkningsprocessen.

Hoppas du får en underbar dag,
Kram Maria

Penseldraget sa...

hej rita
vad glad jag blir att du tycker om mina änglar =) tack ....för er bloggare tar jag 95kr + frakt men du kanske bor nära så du kan hämta den ?
kram pia