onsdag 10 mars 2010

ONSDAG 10 MARS 2010



TJENARE ALLA UNDERBARA!!!!! Vaknade vid lite före kl 6 satte på gott kaffe och tände lite ljus och satt här och myste.Ja det aä alltid lika underbart med sin lilla stund för sig själv.Sedan blev det att göra varm choklad ,mackor pålägg grönsaker och ett stort fat med bananer apelsiner kiwi till dom mindre Änglarna .Sedan gick dom nöjda och belåtna till skolan.Den stora killen är hemma ärfortfarande förkyld.Ja vad jag gjorde var att gå och sova en stund till .När jag vaknade vid 11 tiden ,var Älsklingen hemma .Så då blev det lite frukost med han innan han åkte.Har precis badat här och gottat mej tycker att det är bara så avkopplande med ett varmt gott bad.Tjejen kom hem och hade varit och klippt sig .Ja det blev jättefint och hon var nöjd.Nu är hon ute och går med Simba .Den stora killen ska fixa middag.Mellan killen ska åka iväg och åka slalom med en kompis så därför blir det middag lite tidigare i  dag.Idag när posten kom fick jag paket från Christa&Pia med en söt liten ängel med en liten pigg på som man kan dekorera ljus med.Hur söt som helst var den!!!!Kolla in deras webbutik Angels&Dreams där kan ni köpa den.Här blir det Halv8 hos mej och Fuskbyggarna.ÖNSKAR ER EN HÄRLIG KVÄLL ALLA RARINGAR♥ VARMKRAM ♥ RITA♥P.s ljuset jag visar så ser det ut.visst är det gulligt!!!!d.s

22 kommentarer:

vita drömmar och svarta tassar sa...

Hoppas du mår bättre nu!!Du få se till att ha en stund varje dag som förgyller dagen....Om vi alla längtar efter våren kanske den kommer...
Ha en underbar vecka
Kram wivi

StinasLoppis m.m sa...

Halloj vännen , ja ljuset e så gulligt Pia är fantastisk med sina saker .hu ja har lunginflammation så ja mår pyton Kramis //STINA

LisaMatilda sa...

Tack för kommentaren hos mig, kul att du vill vara med och följa min blogg.
Och på detta viset hittade ju jag till dig... Ska kika runt lite, du har så många vackra bilder här!
Ha en skön kväll!
Kram

Uttan sa...

Härligt att fått en ny vårfrisyr.Kul att hon blev nöjd.
Ja dessa förkylningar e envisa nu Mannen hostar dag och Natt men peppar,peppar Jag har klarat Mej än......
Verkligen en söt ängel jag har kollat deras butik oj så mycket fint där finns.
Halv åtta hos Mej...Självklart!!!!
Det är roligt tycker Jag.Förra veckan tyckte jag var toppen.

Ha en fin Kväll!!!

Kram!

Roses & Angels sa...

Hej! Tack för fin fina reklam vännen! Ja du jag vet inte vart jag ska vända mig men fick ett bra tips om att be om en remiss till nervbanekontroll. Ska kolla det. dom ska få undersöka allt till dom hittar nåt. Maten blev god. Ha en fin kväll kram

HAGENS VITA VARDAG sa...

Morgonstund har verkligen guld i mun..
De är så himla söta de där ljusdekorationerna som Pia & Christa har!
Ha de gott Rita
Kram Anna

Fröken Machuna sa...

Tack för ditt besök :)

Stina sa...

Den där buketten var underbart fin alltså.:-) Kram Stina

Viola sa...

Sitter just och tittar på halvåtta hos mig, gillar detta program, ha en skön kväll, kram

Marie Louise sa...

Hej hej!
Hur har du det i vårtider? Hoppas allt är väl med dig! Solen värmer och snön börjar faktiskt sjunka lite. Varit ledig idag och bakat lite vanliga släta bullar, provade att baka med vetemjöl special och faktiskt blev bullarna mycket bättre ( enl Leilas bakbok) Kram och ha det bra! Marie

Fröken Machuna sa...

Åh en sån där fin sak till ljuset skulle man. Otroligt vacker. Smarta saker det finns till oss som gillar änglar :)

Fin blogg du har här. *läser vidare*

Fröken M

Photo by Maria sa...

Ditt bad är jag avis på, saknar mitt badkar jag hade i lägenheten.. Älskar att bada..

Ha nu en bra kväll..

Kram Mia

Anette sa...

Hejsan! Nu måste jag ju titta in till dig och se på din mysiga blogg. Roligt att du är följare på min=D Jaa, du visar många fina bilder på änglar. Var hittar du alla?

Kraaaam Nettan

Mitt Stugliv sa...

Hejhej Rita!

Jättegulligt ljus och vilka fantastiska rosor du visar, jag älskar rosor.

Ha det fint
KramKram
Lotta

Vita rosor och förgätmigej sa...

Supergulligt ljus! Hoppas gossen får en trevlig skidtripp med mycket sol...

Kram/ Anna

Signe 1 sa...

Hoppas den här morgonen blev lika underbar som gårdagen:-) Fina bilder! Kram Sofia

mig & alice sa...

Vilken alldels ljuvlig och härlig morgon du verkar ha haft.

Vad roligt att få paket på posten, det är ju inte alla dagar man får det.

Ha det så gott.
Kraam
Melinda

anette sa...

I dag är det torsdag.
Sitter just nu med min frukost och läser lite bloggar..
Vill önska dig en härlig dag, varm kram

Monika sa...

Hej på dej söta dej!

Vilket fång av vackra rosor! Så vackert. Och ljuset med ängeln är ju också jättefint.

Jag brukar också se på Halv åtta hos mej. Älskar Helge Skoogs härliga kommentarer. Men igår skrattade jag nog ändå mest åt när han råkade trycka ut visparna på golvet!

Hoppas sonen kryar på sig.

Ha en underbar dag!

Kram

Monika

Huset vid ån sa...

Så fina blommor o ljus! Önskar dig en bra dag! Torsdagskramar Therese

Sjabbig men chic sa...

Önskar dig en kanondag!

Kram Lisa

Nina`s Lantliga med Pamp sa...

Pling plong,
Tack för att du tittade in till mig och följer bloggen. Nu följer jag din med. Vilken vacker bouqet med rosa rosor :) Jag tittade ochså på de programmen igår. Men jag måste ställa kl för halv åtta för jag glömmer det hela tiden, skratt.
Kram, Nina