fredag 2 april 2010

FREDAG 2 APRIL 2010





TJENARE ALLA GODINGAR♥ ♥ ♥1000 TACK FÖR ALLA GOA och värmande kommentarer!!!!!!Hade jag inte haft er nu vet jag ingenting!!!! NI är bara BÄST♥ Har värmt i mitt hjärta nu när jag är sjuk!!!!!Idag skiner solen det är härligt och gör mej glad.Fick  lust att baka så jag gjorde i morotskaka i långpanna .Busenkelt.Den är bara så underbart god .Gott att få något smarrigt till kaffet.Hoppas att ni har det bra och njuter och myser nu när det är Påsk.Till middag blir det lax potatis sås och sallad.Går här och tvätta och små fixar lite .Lyssnar på go musik.Bara Älskar musik.Svärisarna  skulle komma hit och lämna påskägg till Änglarna på eftermiddagen.Senare blir det Tv är ju premiär för Talang så det blir att kolla på det mysa i soffan.Känner mej så himla trött så nu ska jag vila mej lite♥ Önskar er en Härlig Långfredag Mys och njut alla Underbara ♥ PÅSKKRAMAR♥ Rita ♥

22 kommentarer:

Linda Lindberg sa...

Jag önskar er detsamma!!!
Kram från mig!!

Britt sa...

Hej vännen! Hoppas du mår bättre.

Ja visst är det härligt med alla fina kommentarer som man får, de betyder så mycket.

Kram Britt

sylvia sa...

kos deg med tv og mye avslapping du vennen,,deilig med sol.
ønsker deg en flott dag.
klem fra sylvia

Mitt Stugliv sa...

HejHej Rita!

Här kommer 1000 påsk kramar från mej. Vilka ljuvliga bilder du visade idag.

Ha en underbar helg o
Glaaaaaad Påsk
KramKram
Lotta

Vår sekelskiftes-dröm sa...

Ha en skön långfredagskväll. I morgon ska solen skina och det ska bli riktigt varmt. Hoppas att solen lyser över dig också i morgon.
Kram Anette

becca sa...

Tråkigt att läsa att du är dålig, hoppas att du snart blir bättre och att du får en mysig påskhelg med din familj.
Glad Påsk! kram Rebecca.

Tina sa...

Hej vännen.
Har inte varit här på några dagar.. är du sjuk??
Krya på dig isåfall vännen!!
Hoppas du & din familj trots det får en mysig helg.
Varm kram till dig min fina fina vän
Kram Tina

House number 15 sa...

Tittar in hos dig och önskar dig en Glad Påsk!
Hoppas du mår bättre...

Kram C

MårsArt sa...

Tittar in och önskar dig en Skön Påsk. Låter gott med både morotskaka och lax.
Kram,
Agneta

Stina sa...

Tänk att du skulle bli sjuk så länge alltså. Hoppas verkligen att du får må bättre snart. Kram Stina

Helen sa...

Hej!
Massor med påskkramar.
Helen

Marie sa...

Ville bara önska dig en riktigt trevlig påsk!
Stor påskkram Marie

Vita rosor och förgätmigej sa...

Hoppas du får en underbar påsk och att du snart mår bättre!
Jättestor kram/ Anna

Unknown sa...

Skönt ändå att du får vara hemma under påsken. Hoppas att du snart blir frisk, bra o få det kollat ändå. Trevlig påsk o sköt om dig! Kram Lenita

Photo by Maria sa...

Så gott med lax.. Hoppas det smakade..
Ha nu en bra natt och en härlig påskafton..

Kram MIa

Cc sa...

Sitter i soffan tvärslut äter pencilin jag med med det vill inte ge sig. Suck. Jag skulle vilja ha ett påskägg av min mor med men hon tycker jag är förgammal, va är ju bara 46. Nu får du ta och krya på dig å sedan önskar jag dig en glad påsk. Kram

Butik HEMLÄNGTAN sa...

Hej Rita!
Tack för ditt besök hos mig!
Jo jag säljer skylten du såg. Den kostar 80 kr. Om klickar på Miss Allis i högerspalten hos mig kommer du till min lilla försäljningsblogg! Välkommen!

Nu önskar jag dig en GLAD PÅSK!
Kram Ann-Louise

Helena sa...

Vill önska dig en Riktigt Glad Påsk! Helena

MiaMaria sa...

Hejsan Rita!

Kikar in för att önska dig en GLAD PÅSK!

Och en varm krya på sig hälsning!

MiaMaria

Snögården sa...

Hej!

Tack snälla för att du tittar in hos mig.Du har en härlig blogg man blir väldigt glad när man tittar in hos dig. Ha en underbar påsk själv ska jag ut och åka båt, vilket jag inte vill egentligen.Vi har blivit bjudna av svärmor och svärfar.Kram Anni

Körsbärshöjden sa...

Önskar dig en riktigt GLAD PÅSK
// Eva

Huset vid ån sa...

Hej min goa bloggvän! Jag har redan önskat dig en Glad Påsk men jag kan inte låta bli att titta in till dig iallafall, eftersom du är så gullig jämnt mot mig! Du ska veta att jag tänkt mycket på dig nu när du är sjuk och jag håller verkligen tummarna för att du ska bli bra och att dom ska hjälpa dig! Ha nu en underbar Påskafton med dina nära o kära! Många Påskkramar till dig från mig./ Therese