tisdag 18 maj 2010

TISDAG 18 MAJ 2010.

Hejsan alla rara och gulliga.Vaknade vid 7 tiden i dag och drack gott kaffe på min goa veranda.Idag lyser solen   det är 23 grader varmt.Gjorde matsäck till tösen hon skulle på utflykt med sin klass.Dom skulle till skogen och ha skoj hela dagen.Har ätit frukost här och myst med Älsklingen.Sedan har det varit tvätt och åter tvätt.Dammat ska ta en liten tango med snabeldraken och torka golven lite senare.Igår gick det bra hos tandis med tjejen.Hon fick bara lacka tänderna.Var på stan en stund och strosade runt i det kanonfina vädret en stund.Var och fikade med Älsklingen en snabbis.Ja han är bara bäst♥Fick en ny mobil av han en Nokia 5230 .1000 tack Älskling du är bara så Go&Gullig.Någon som har en sådan och vet om dom är bra?Sedan var vi på Willys en sväng tösen och jag.Ska göra hallon och rabarberpaj här har jag lovat Älsklingen &;Änglarna !!! Till middag i dag vet jag inte vad jag ska hitta på .Senare blir det paj och tv Halv 8 hos mej och Eurovisinon song contest kul att se vad det är för musik som är med.Önskar er alla Godingar en Skön&Härlig dag.♥ Njut en smula♥Pussar♥ Kramar Rita♥

16 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken snäll älskling du har, kul med ny mobil =)

Min ser likadan ut som din, men den heter Nokia 5800 XpressMusic. Jag är jättenöjd med min, den är lätt i menyerna!

Ha det så fint i veckan
kram Maria

Cilla sa...

Hej kompis ;0)
Låter som ännu en underbar dag..
Jag har mailat dig lite bilder & priser..
Mmm det lät super smarrigt med den där pajen.. slurp :0)
Mys kväll till er!!
Kramen Cilla

Marie Louise sa...

Hej hej!
Hur har du det i solen! Härlig nu när värmen kommit, om så för några dagar bara. Lät gott med paj och mycket vaniljsås ska det va!
Kram till dig! Marie

Mamma C sa...

Så gulligt att få en ny mobil. Vad gott med paj, rabarberpaj är så himla gott.
Kram Mamma C

Lilla gårdshuset sa...

Snälla älsklingen *blink*. Men pajen låter ju bara för god. Hallon och rabarber, mmmmmmm!

Tack snälla för alla rara ord du skriver på min blogg. Du är snäll!!!

Kramis/Heléne

anette sa...

Grattis till din nya mobil.
Ja vilket vackert och varmt väder vi har fått, man kan ju inte mer än njuta..
Önskar dig nu en fortsatt fin kväll.
kram

Stina sa...

Du har det bra du lilla myskråkan. Snäll och go är du.:-) kram Stina

Mys och hemtrevnad sa...

Vill med smaka paj*ler kramis semlan

gamla skolan sa...

Vilken härlig dag du har haft och vilken gullig man du har !! Kramar Susanne ♥

Fröken Tindra sa...

Vad gulligt av honom att ge dig en ny mobil! Verkar som om ni haft kanonväder. Det var först idag som det började likna något här tycker jag.
Så du har fått tag i fler motiv av de underbara servetterna?? Tyvärr var flera slutsålda där jag hittade dem jag köpte. Hade gärna velat haft rosen och någon av de andra fina. Vet inte var mer man kan köpa dem.
Ha det gott!
Kram!

Vitaspetsgardiner Godis och Praliner sa...

Hej svejs...Låter underbart med din älskling..och ny mobil...hmmm...man blir ju lite avis ju..*ler*

Ha det bäst!
kram

Huset vid ån sa...

Hej vännen! Det låter som en underbar dag...vad roligt att få en ny mobiltelefon också, tyvärr är jag värdelös på telefoner. Fniss! Lycka till o hoppas att någon annan kan tipsa o hjälpa dig!Kramis Therese

vita drömmar och svarta tassar sa...

Menar du mobilen eller Älskilingen...thihi...Nä jag vet inte någon som har varken eller du har tur du !! så njut var dag thihi jag har oxå en! Älskling alltså & han har sina stunder..så jag är nöjd
Ha en forts. underbar vecka

kramen på dig
wivi

Patricia sa...

Kul med ny mobil, har dock inte den så jag har inget att säga om den... =)

Kram Patricia

Godastunder-tokigaidéer sa...

Låter bsom du har haft en fullspäckada dag,men det är väl så det ska va....Tyvärr kan jag inget om Nokia jag är en Ericsson...
KOmmer nog aldrig att kunna byta model då jag är urkass på att lära mig någon ny.

Ha det gott
Kram Anna

Photo by Maria sa...

Jag har en 5230 som jag fick förra veckan.. Tycker den är lite krånglig att lära sig men kan bero på att jag haft en SonyEricsson innan.. Kameran är helt värdelös i den (jämfört med min förra mobil iaf) men det bryr jag mig inte så mycket om.. Köpte till ett minneskort på 4 G så nu kan jag få in en massa musik :-)
Ha så kul med nya leksaken..

Kram Mia