tisdag 1 juni 2010

TISDAG 1 JUNI 2010



Hallo alla gulliga ♥ Ja då var det 1Juni idag och det är sommar!!!!.Nu har det gått fort ,för bara några månader sen var det massa snö och kallt.Nu är årets bästa tid.Vaknade här vi 6 tiden satte på gott kaffe och satte mej på verandan och njöt.Bara så härligt solen skiner och fåglarna kvittrar ,Hur underbart som helst♥Väckte Änglarna och såg till att dom fick god frukost och komma i väg till skolan.Gick och somnade om en stund.Har ätit frukost och myst med Älsklingen.Håller på att småfixar och grejar här med tvätt och dammning ska ta en stilla vals med snabeldraken.Sedan blir det en sväng till stan för att strosa runt i det fina vädret.Önskar er alla en fin dag mys och njut alla sötisar ♥ Kramar ♥Rita ♥

13 kommentarer:

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Det låter som en alldeles underbar dag! Här är det mulet, men jag hoppas det blir bättre snart...
Kram
Marie

Lilla gårdshuset sa...

Vilken härlig morgon med kaffe på verandan ;).

Kramis/Heléne

Helena sa...

Hej! Här är vädret också helt fantastiskt! Njut av don dag! Kram Helena

Roses & Angels sa...

Hej gulliga du! Du orkar kommentera hos mig trots att jag har så lite tid för er. Det tackar jag för min vän. ♥ Jag jobbar ju nu på ett företag som arbetar inom bygg. Jag sitter på kontoret där, skit kul. Tack själv för att du deltog i tävlingen. :-). Hahha tack ja en ny pärm måste man ju ha eller hur. ha en fin kväll kära vän! kram

Cilla sa...

Hej rara vän!!
Det låter jämt så härligt & fantastiskt när du beskriver... Som ditt kaffe i morgonsolen... LJUVLIGT!!! Här var det en snabb kopp på insidan medan regnet vräkte ner ute.. :0(
Njut & ha det bäst!!!
Kramen Cilla

Moonrose/ Vonneli sa...

Här har det idag varit mulet och en del regn, men det har iaf inte blåst så mycket som det gjorde igår...sommarväder varmt och SOL, det efterlyser jag...
Skönt att sitta ute och njuta morgonsolen och fåglarna sång...
Hoppas du haft en trevlig dag på stan.
Själv har jag passat på att baka frallor och bullar...gott att ha nåt i frysen..

Men under eftermiddagen blev det en härlig promenad i skogen, där jag hämtade både kraft och energi.

Ha det så gott!!

Kram Yvonne

Pinglan sa...

Underbart med kaffe på verandan!! Skulle man vilja ha varje morgon!

Vita Falkens Lantliv sa...

Visst är det underbart att det är juni nu, bara man kunde stanna tiden:)
Ha en skön dag!
Kram Susanne

♥Zink & Vita ting♥ sa...

JAg hoppas att vi får ta del av det vackra vädret snart! Här har det varit ca 14 grader och regn till och från hela dagen!

Hoppas att du har en riktigt go tisdagskväll!
Kram Mimmi

Photo by Maria sa...

Tack för hjälpen med vart jag hittar Madonnor och tipset med rosor.. Hoppas jag får mina att överleva nu..

Solen skall visst komma hit i morgon med, skall bli gott att få lite värme, vi har haft kasst väder ett tag nu..

Ha nu en bra onsdag..

Kram Mia

Mys och hemtrevnad sa...

ja, äntligen är sommarmånaderna här, men en pessimist sa att nu vänder det och blir mörkare igen...hum....kramis semlan

Fröken Tindra sa...

Kikar in för att önska dig en skön dag!
Låter som om du haft en helmysig helg i Stockholm. Det är inte dumt alls emellanåt. Komma iväg på tu man hand. Härligt!
Kram!

Ett Vitare Hem sa...

Åh brukar också tassa ut och sätta mig på balkongen på morgonen innan de andra vaknar och bara lyssna på fåglarna och njuta, så underbart!
Ha en härlig dag!
Kramis/LenaS