lördag 19 mars 2011

♥NY DAG NYA MÖJLIGHETER♥





Hejsan alla raringar.Ja då var det redan lördag tiden bara rusar.Sitter och njuter och myser med gott kaffe.Solen skiner.Bara så härligt.Var bra besök hos läkaren igår.Men ett himla väder pga av snön som vräkte ner hela dagen.Var och handlade mat sedan var det lika bra att åka hem för det var moddigt och halt.Väl hemma blev det att ta det lite lugnt.Har varit en jobbig vecka.Så jag somnade på soffan för det var bara jag hemma.Sedan var det bara att gå och tvätta sej och sova.Så som ni alla vet kostar det ju att ligga på topp.haha ♥ Idag blir det en tur till stan för att strosa runt och mysa lite.Tänkta ta med mej någon av änglarna.Senare blir det god mat .Tänkte göra snitzel eget kryddsmör stekt potatis och sallad.Ja senare blir det att kolla på körslaget med Älsklingen &Änglarna ♥.Önskar er alla underbara bloggvänner en härlig och underbar lördag.Mys och njut Varm kram Rita ♥.

9 kommentarer:

bakom berget sa...

Jag önskar dig en fin helg! Kram Åsa.

Patricia sa...

Här blir det oxå Körslaget i kväll, mat har jag inte orkat tänka på så det blir nog enklast möjliga .. och soffan.

Hoppas du får en bra dag i solen!
Kram Patricia

Mamma C sa...

Här är det ett strålande väder idag med. Bra mycket bättre en det som var igår. Skönt att läkarbesöket var bra när du var igår. Här blir det körslaget i kväll oxå. Ha en fortsatt trevlig lördag.
Kram Mamma C

Kaffe och Mazarin sa...

Låter gott med den middagen...:)
Ha en skön kväll med familjen. Själv ska jag jobba så körslaget missar jag. Kramiz på dig!!!:)

Huset vid ån sa...

Hej vännen!
Hoppas att du mår bra.
Vad mysigt med en dag på stan, jag ska skynda mig att åka till Örebro nu.

Stoor Kraam till dig från mig/ Therese

♥ Vårt lilla bo ♥ sa...

Visst är det skönt att landa i soffan efter en hektisk dag!

Ha en fin lördag!
Kram Annica

vita drömmar och svarta tassar sa...

Det låter gott!
Önskar dig en mysig helg!

kram wivi

Roses & Angels sa...

Hallå där. Ja det kan ni behöva en lite nöjes tripp. Tack för alla rara kommentarer och ord om tack korten. SÅ roligt att dom gillade dom =) det gör mig så glad. Madonnan vart bra där och förtjänar ett egen plats hihi. Hoppas din helg har varit bra så här långt. HÖRS kramfl

Photo by Maria sa...

Hoppas din lördag var bra och att ni kanske hittade några fynd på stan..

Kram Mia