onsdag 20 april 2011

♥PÅSKFIX ♥







Gomorron alla sötisar!Idag blev det en gosig sovmorron.Var hos tandis med Hanna igår inga hål.Sedan var vi på stan och fixade och grejade .Sedan åkte vi till Eskilstuna och hämtade en fin grej som jag visar er idag.Sedan käkade vi go mat.Ja sedan hem och då blev det att handla massa mat.Skönt när det är klart.Har inte så mycket kvar att göra nu.....Bara så skönt♥Önskar er en härlig dag alla underbara bloggvänner.Puss&Kram Rita ♥P,s Blev så nöjd med min stol ute som Älsklingen hjälpte mej med.d,s ♥

13 kommentarer:

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Stolen blev ju helt underbar !! Hoppas nu bara att ingen sätter sig i hela härligheten ;-)
Passar på att önska en riktigt trevlig påsk !
Kram/lotta

Änglarna finns sa...

Sitter och ler över dina bilder...såå söta!
Njut av dagen....!
Kram Annika

Lycka är ~ Onnea on sa...

fint med stolen. lite liknande planer har jag gått med att plantera i en rtol, men än har det inte blivit av. massor med ide'er som inte brukar bli till nåt. men bara inspirationen faler på så ;)
a de bra!
~marita~

Snäckskalsdalen. sa...

Fin stol, jätteläcker!
Ha en bra dag,
Agneta kram

Petra sa...

Underbar stol.
Kram

Anonym sa...

Vad gulligt..med ängeln som sitter där också...även bilden på änglarna
i koppen från tisdag..kram Maria

Maria sa...

Vill önska dig en GLAD PÅSK kramar från Maria

Lisa sa...

Men så fint du har gjort, så läckert. Å så alla dessa goa bilder du har. Får önska dig en super skön Påsk sålänge.

Kram Lisa

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Härlig dag!
Önskar att jag hade handlat och fixat klart...*avis* ;)
Goa kramen till dig!
Mimmi

Lilla gårdshuset sa...

Det förstår jag att du blev nöjd med stolen. Jättefint!

Ha en fin kväll.

Kramis/Heléne

Madame Morell sa...

Glad påsk önskar jag dig!
Kram Jessika

annika sa...

Kul idé med stolen! Kommer att bli så bra då det växer till sig.
Kram
annika

Anette sa...

Hej Rita
Guud va häftigt med stolen hi hi jättefint.
Ha de så mysigt i kväll
Kramen Anette