tisdag 6 september 2011

♥ HÄRLIGA DAGAR ♥







Gomorron alla solstrålar♥!Ja då var det redan tisdag,tiden bara flyger fram.Har varit uppe med tuppen idag igen.Myst med gott kaffe och massa tända ljus.Bara så skönt med en stund för sej själv.Har tagit en promenad.Ätit en god frukost.Tvättat lite tvätt.Tog en pause och lite mera kaffe och satte mej här för att kika runt.Här har vi bara så himla fint väder solen skiner och det är bara så härligt.Idag blir det en sväng till stan för att strosa runt fika och mysa i det underbara vädret.Ha en fin tisdag alla raringar.Mys och njut var rädda om er.Pussar&Kramar Rita ♥

9 kommentarer:

Jenny sa...

God morgon, du har redan varit i full fart =) Själv ska jag åka och fika med äldsta dottern på IKEA nu, ha en bra tisdag du med, kram Jenny

Älskade pion sa...

Kikar in för att önska dig en riktigt bra dag go vännen.Kram Ulrika

Gunillasljusglimtar sa...

Hej gumsan! Ja du är uppe me tuppen oxå då förstår jag...Hhihihi..ja nån ska vara det eller hur! Hoppas du får en skön dag nu då...Kramis Gunilla

Änglarna finns sa...

Hej vännen!
Gör du rätt i..som strosar och fikar!! Gäller även att ta vara på vädret...här är sol ibland..men blåååser!
Ha en fortsatt underbar dag!!!
Kram Annika

Vitaspetsgardiner Godis och Praliner sa...

Hej söta du !

Hoppas att resten av veckan blir lika fin som idag..

Stor kram till dig

emmashem sa...

Vill önska dig en härlig dag!
Och jag blir så glad att du tycker om Tegelpannan:)
Kram Emma

HOUSE of ADELA sa...

Hej goa Rita;)
Som alltid så fina bilder hos dig, här blir man glad! Å jag måste skicka till dig...det har varit för mycket i mitt huvud nu, ursäkta;) Har inte fått ditt mail, man anar att du undrade över ditt paket?=)

Kramar
Adela

Mitt Stugliv sa...

Kikar in hos dig och önskar en härlig tisdag.

KramKram
Lotta

Livet på Vestergård sa...

Här har vi riktiga höstvindar på gång, men skönt att sitta inne och mysa då :)
Ha en fin dag! Kram Kicki