onsdag 29 februari 2012

♥ SKOTTDAGEN ♥






Goförmiddag alla fina ! Ja då är det onsdag och skottdagen.Verkar bli en kanondag ,solen skiner och då blir jag så himla glad.Sitter och myser med gott kaffe.Ska ta och göra mej i ordning för att senare ta en sväng till staden .Har ett möte inbokat på eftermiddagen.Sedan blir det en sväng på staden i det vackra vädret för att inhandla lite nya fräscha blommor.Strosa runt fika och bara njuta av dagen.Önskar er alla hjärtan en härlig dag.Mys och njut av dagen........Kramar Rita ♥

5 kommentarer:

Loella sa...

Hej Rita!
Det var längsen! :) Ja du, njut av värmen och solen, gud så gott det är...

Kram på dig!
Loellan

Loella sa...

Hej Rita!
Det var längsen! :) Ja du, njut av värmen och solen, gud så gott det är...

Kram på dig!
Loellan

Änglarnas hus sa...

Hallojsan goding!!

Åå vilken ljuvlig dag du har framför dig..blir såå avis då jag sitter instängd på mitt kontor och sliter..bara ett par timmar till sen tar jag semester!!

vilken fin bild du har där ifrån din fotöljhörna..alltid kul att få en glimt av ditt hem!!

ha nu en härlig dag så här sista dagen i februari!!

Kram sanne

Älskade pion sa...

Önskar dig en härlig fortsättning på din vecka.kram ulrika

Jenny sa...

det låter härligt! Jag ska nog också köpa lite blommor idag tror jag ;)
Ha en fin kväll, kram Jenny