tisdag 6 mars 2012

♥ TISDAG OCH KALLT UTE ♥






Gomorron alla raringar ! Ja då var jag uppe med tuppen igen.Idag är det kallt ute 11,2 grader.Men jag myser och njuter av gott kaffe och tända ljus.Bara så härligt.Idag är jag så nöjd och lycklig .Igår blev jag lycklig ägare av en ny divan ,en ny snygg matta och ett läckert bord.Bara så skoj att Älsklingen tyckte att det var lika snyggt som jag.Så på onsdag blir det nya möbler här hemma .Åååå bara så skoj.Var även en sväng till Ikea och handlade lite blommor och söta handdukar i rosa.Käkade god lunch.Ja i går var det en härlig dag .Idag blir det utvecklingssamtal i tösens skola.I sväng till staden strosa runt och mysa och njuta.Önskar er alla godingar en fin tisdag.Kram Rita ♥.

4 kommentarer:

Mys och hemtrevnad sa...

ja då hjälpte det att jag höll tummarna då...ler...kramis semlan

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

Hej på dig vännen!
hoppas att du mår gott.
Härligt med lite förnyelse..ha det så bra. Hälsningar Gabriella

HOUSE of ADELA sa...

Vilken toppendag du hade!!

Kramar
Adela

Mamma C sa...

Ja, jäklar så kallt det var i morse. Hade oxå -11 när jag stack till jobbet. Så kul med nya möbler.
Kram Mamma C