söndag 13 maj 2012

♥ UNDERBARA SÖNDAG ♥





Godeftermiddag alla fina själar! Idag har jag haft en lång och gosig sovmorron.Bara så himla gött sedan när jag väl stigit ur min säng och tittar  ut är det bara så härligt strålande solsken.Visst blir man bara så glad och lycklig? Sedan blev det  go långfrukost ute med min älskade familj♥Tänk att allting smakar så himla gott ute ! Sedan har jag gått här och fixat och grejat och småmyst med go musik.Igår blev det att åka till härliga Norrköping och shoppa med Älsklingen och mellankillen.Bara så mysigt .Älskar att åka till Norrköping tycker det finns så himla mycket fint och skoj där .Först var vi inne i stan ,sedan ut till Ingelsta och där blev det att fika .Sedan avslutade vi med att åka till Citygross som jag också gillar att storhandla på.Väl hemma gjorde Älsklingen och tjejen mat.För då hade stackars Mella ängeln fått migrän.Stackars han så det blev rätt i säng för hans del tidigt.Sedan blev det soffhäng med Älsklingen och tjejen med lördagsmys och att Kolla nya Hamilton.Så det var en rolig och himla mysig lördag.Snart blir det mat här och senare fika och soffhäng.Ha nu en skön kväll alla raringar Kram Rita ♥.

3 kommentarer:

Änglarna finns sa...

Hej vännen!!
Vilken härlig helg du haft..med massa mys!!
Ha en fortsatt mysig söndag!!
Kram Annika

Livet på Vestergård sa...

Vilken härlig lördag! I går satt vi faktiskt ute i solen och drack kaffet. I dag har vi ingen sol men jag hoppas att den kommer snart igen.
Ha en fin dag! Kram Kicki

Älskade pion sa...

Vilken myslördag ni har haft,underbart.Önskar dig en bra start på den nya veckan.Kram Ulrika