tisdag 4 september 2012

♥ FIN TISDAG ♥







Goodmorron alla fiiina ! Idag vaknade jag tidigt ,har druckit mitt goa morronkaffe på verandan men idag var det kallt burr.Tack alla sötisar för ni höll era tummar igår men tyvärr så hjälpte det inte.Har fått mera blåsor !Så läkaren sa att hon trodde det skulle ta ca 1 månad innan det var läkt .Ja det är bara att åka dit 1 gång /per vecka för ny omläggning med tjärsalva.Ja så tur har jag ju så det inte är högsommar och kanon varmt .Så det är bara att fortsätta att ha händer och fötter omlindade,så jag blir bra.....Idag blir det lite fix och skicka i väg dom mindre barnen till skolan .Ja sen blir det ett nytt läkarbesök i Eskilstuna .Efter det blir det en gofika ....Önskar en alla en härlig tisdag Kärlek & Kramar till er alla Rita ♥.

16 kommentarer:

Blommiga Rutan sa...

Vilka söta bilder!
Stackars dig, så jobbigt med alla blåsor! Hoppas att dom försvinner snart.

Kram Anncathrine

♥Annica-Hilmas hus♥ sa...

Stackare! Vilket elände med dina blåsor!

Hoppas att du får en bra dag trots allt!♥

Kram Annica

Katta sa...

Det låter verkligen inte roligt med de blåsorna, låter jobbigt värre. Hoppas det blir bra snabbt och att du hittar den smarrigaste gofikan Eskilstuna har att erbjuda så du får en härlig fikastund i allafall. Stor kram Katta

katha´s kortmakeri sa...

Inte kul besked men du får göra det bästa av situationen,go fika...
Ha de gott!
Kram Katha

Hajan sa...

Njut av din Kaffe-stund så mycket som Du kan,vilken skit du fått,ursäkta språket men nu får det väl räcka för dig.
Det är ju något i ett kör,jag lider med Dig verkligen.
Ha en bra stund i Eskilstuna nu.
kramar

FruNeroLindström sa...

Usch, de där blåsorna verkar inte det minsta kul, får man fråga varför du fått dem?
Men ska man se något positivt så är det ju iallafall att rötmånaden är över och att det är svalare ute, så lättare för läkning och mindre risk för infektioner.
Hoppas du får en mysig Tisdag och att dagens läkarbesök går bra, Kram Malin

Anonym sa...

Ooooo....Ljuvligt...Jag bara Älskar dina Inlägg ♥
Ha en underbar dag/Kram

Änglarna finns sa...

Men vännen...tyckte att det hade räckt nu..med blåsor!!
Ja ja...skönt att höra att du trots det är positiv!!
Hoppas läkarbes...gick bra...och DU..NJUT av gofikan!!!

Ha det gott!! Kram Annika

Älskade pion sa...

Usch för dessa blåsor,håller iallafall tummarna att dom försvinner fortare än så.Kraaaaaaaaaam Ulrika

Tess på Tilda och Mamma sa...

Så fina Bilder du bjuder på. Hoppas blåserna lägger sig och du får må bra. Kram Theres

Unknown sa...

Usch, vad jobbigt det låter med blåsor. Hoppas det blir bättre snart! Fina bilder! Kram kram

Sari sa...

Usch... låter inte alls kul med blåsor... Huu! Hoppas du snart blir av med dem!
Tack för alla underbara bilder du bjuder på!
Kram Sari

Prinsessorna på Bellevue sa...

Men, åh vad trååkigt Rita! Hade hoppats på att det var bra nu! Du får försöka stå ut för NU ska blåsorna bort!

Kram till dig!
Petronella

Bitte sa...

Men vad är det för något du råkat ut för? Vad jobbigt det låter att behöva ha fötter och händer omlindade. Kan det vara någon slags allergi? Stackare, hoppas verkligen att det läker snart, det måste vara jättejobbigt för dig. Du låter ändå så glad och positiv i inlägget *kram*.

Vet du, bilden längst upp på flickan i den stora hatten, precis så tänker jag mig den dotter jag aldrig fick :-). Bilden är så mitt i prick av min inre bild av henne så det är inte sant :-).

Många kramar till dig
Bitte

Hemma på Sjuan sa...

Men vad tråkigt att ha en massa blåsor. Hoppas det blir bättre snart!

Fina bilder!
Kram Suss

Mamma C sa...

Din stackare, jag lider med dig. Hoppas det blir bra snart.
Kram Mamma C