tisdag 13 november 2012

GOODMORGON TISDAG.






Morning girls!Men hur t.r.ö.t.t.är jag inte på morronen ? Eller är det bara jag?Tror aldrig att det varit så lockande att ligga kvar i sängen ........Men nu har jag gott upp och avnjutit en god frukost ,feelgood på en tisdag.Är alone hemma alla andra är i skolan och på jobb.Så då är det skönt med lite vardagslyx.Har tänt massor av ljus satt på gott the och satt mej i soffan för att mysa lite .Bara så skönt!Igår ringde min goa vän till mej och så att jag sätter in pengar så kan du köpa morronrocken som du ville ha .Åååå vilka vänner jag har tack söta Marie för den det blev en supersöt morronrock från KappAhl och rosa supersöta tofflor från Rusta och rosa rosor i olika rosa nyanser .Bara så himla fint.Jaa det är paket nr 2 men jag har inte fyllt år än men snart bara några få dagar kvar .Men bara så underbart när man får det man önskar sej .Tack bästa Mona O Marie lyckan är total.Jag är bara så glad .....Sedan var jag till Maxi och handlade mat.Idag ska jag fixa och greja här hemma med tvätt och städning plocka pyssla och greja.Ikväll blir det föräldramöte i Hannas skola.Så nu på med lite go musik och sparka igång denna tisdag go girls nu kör vi!!!!Önskar dej en a.m.a.z.i.n.g tisdag mys o njut !!!!:) PuSs&kRaM Ritan ♥

10 kommentarer:

Nyanser av vitt sa...

Vilka goa kompisar. Trött är bara förnamnet. Jag snoozar 3 ggr varje morgon innan jag kommer upp och in i duschen.
Kram Agneta

Kaffe och Mazarin sa...

Ja här är en till som är trött.:) Ställde inte klockan idag för jag är LEDIG men vaknade 7.20...kunde inte somna om.:) Snart ska jag köra på kalas på jobbet.Ha en skön dag vännen.:)Kramiz..♥

Prinsessorna på Bellevue sa...

Oooom man är trööööt!!! Fast det är ju bara att knata upp ändå... Vilka goa vänner och kuul med födelsedag snart!

Ha en underbar tisdag, vännen!

Stoor kraam
Petronella

House and Garden by Bia sa...

Är också trött på morgonen...men bara jag kommer upp så...:)
Ska också plocka upp tvätt idag :)
Annars blir det lugnt här.
Kramen Bia

Änglarna finns sa...

Underbara vänner du har..!!
Men vet du vad..dom tycker ju precis samma om dej...!!
Härligt när man får det man önskar sig!!
Ha en fortsatt bra dag..vännen!!
Kram Annika

Gunillasljusglimtar sa...

Nja ganska pigg faktiskt,det kommer på kvällen här i stället:)) Åh vad snälla dom är kompisarna! Ha en fin kväll nu med mys o ljus!! Kramar GUNILLA

Hajan sa...

Jag tycker at alla talar om hur
trötta De är.Det kan ju bero på
vädret, solen är ju nästan aldrig
framme. Nu har vi haft sol i går,och kan Du tänka dig i dag med.
Jag är pigg , men gillar inte blåsten.
Nej nu får det vara slutgnällt.
Tjena Gunilla hur har Du det? bara bra hoppas jag.

Tulpaner & lantliv sa...

Ja tänk vad underbart det är med alla söta vänner man har <3 Lät som du hade en skön start på dagen ..

Har efter två månaders seghet ÄNTLIGEN fått tillbaka min energi, tur det för advent närmar sej ;)

KRaM till dej :)

Fågel Blå sa...

Låter som en härlig dag!
Önskar dej en fin Fortsättnig på veckan
Kramar Kathrine

Petra sa...

Finns bl.a. På Nk, halsbandet.
Kram