fredag 19 april 2013

IT´S FRIDAY !








Tjingeling darlings ! Vaknade innan tuppen idag ,myser med gott kaffe .Har skickat i väg kidzen till skolan.Sedan fixat till mej  .Så då blev det att lägga på ett kol så jag är klar att möta en mysig fredag.I går blev det en härlig tur till Norrköping dels för att kika runt i stan och sedan ett besök på Citygross för att handla mat.Idag blir det läkarbesök ,sedan fika med två väninnor ja en tur på stan ska väl också hinnas med att kolla runt .Sedan hem och fixa tacos för det vill kidzen ha .Sedan kolla på Let´s dance och bara mysa och njuta.Önskar dej en fab fredag min vän.Nu startar fredagsfeelingen ha det gött.PuSs & kRaM Rita ♥.


9 kommentarer:

Hajan sa...

tack det samma lilla vän. Skall sätta mig och göra bankgirot så
det bliver klart med.
Håller på att städar lite, med
har tassen , samma som
Du i kväll bliver det Lets Dance
lite trevligt, tycker det andra är
så larvigt på Ettan, det är
mera ett familjeprogram med
barnen med också.

Älskade pion sa...

Låter som en toppenfredag tycker jag.;)Kram Ulrika

House and Garden by Bia sa...

Önskar dej en trevlig helg!!
Sköt om dej nu!
Kram bia

Gunillasljusglimtar sa...

Hej gumman:)) ja då får du säkert en trevlig dag . jag är hos dottern sytt husvgardiner till deras husvagn..sen tar jag gubben med hem o sen blir det fredagsmys♡Gunilla

Stina sa...

Kram till dig snälla och rara gumman.:-)

Något konstig hände med mina inlägg så tyvärr kom din kommentar bort eftersom jag var tvungen att göra om hela.
Kram Stina

Bakom dörr nr. 11 sa...

En härlig fredag helt enkelt :)
Trevlig helg.
Kram Pia

Mamma C sa...

Hoppade in en snabbis nu när det är annat på tv-apparaten. Önskar dig en fortsatt trevlig fredagskväll. Jag tycker nog att lilla Sia är bäst idag på Let´s Dance.
Kram Mamma C

Veronicas Lantliv sa...

Kikar in och önskar dig en bra helg. Kram Veronica.

Blommiga Rutan sa...

Kikar in för att önska dig en härlig helg!

Kram Anncathrine