måndag 8 juli 2013

NY VECKA NYA MÖJLIGHETER !














Goooodmorron sweeties ! Ja då var det åter en ny vecka och nya möjligheter.Bara så himla härligt .Har suttit på verandan och njutit i solen med morron kaffet .Tänk att det alltid smakar lika gott !.I går eftermiddag var jag nere på Stora Djulö Herrgård och fikade i det helt underbara vädret.Ja det var ett ställe som jag gillade så där blir det flera besök .Dom har mat ,smörgåsar ,kakor kaffe läsk och även vin och öl.Ja det var supermysigt att sitta vid sjön och bara mysa och njuta .Idag blir det lite hemma fix med tvätt .Men mellan maskinerna blir det ut i den sköna solen ......Önskar dej en riktigt a.m.a.z.i.n.g . start på nya veckan fina du ! KrAmAr Rita ♥.


2 kommentarer:

Hajan sa...

När jag ser Dig Rita på bilden kan
jag inte fatta att Du har så stora
barn runt 30.
Du ser ju så ung ut.
Djulö har jag varit vid när jag
var mycket ugn, vi badade alltid där. Jag var hos en moster i Katrineholm, sen cyklade vi dit. Vilka minnen du rör om för mig.
Du förstår det är länge sen, jag är ju över 80 år, på den riden
drack man inte vin, då hade man en saftflaska med sig.
kram Hajan

No34 sa...

Hallå Rita! Kikar in och önskar Dig en ny härlig start på veckan och en skön fortsättning på sommaren!
Kramis Kate