onsdag 30 april 2014

VALBORGSMÄSSOAFTON .

God morgon alla vackra pinglor ! I dag är jag uppe med tuppen .Har myst med gott java efter en härlig dusch .Ska på återbesök till min läkare i Eskilstuna och vara där kl 09.00 .Jag gillar inte att stressa utan då är det bättre att ha lite tid på sej . Hoppas hinna med en sväng på stan för att kolla om jag hittar något fint och att käka lite lunch .För kl 15.30 väntar nästa läkarbesök hemma i stan .Bäst att ta allting på samma dag så är det klart !!!Ja sen tar jag helg :)))

 
 
 
I kväll blir det tjejfest vi ska fira min väninna som fyller år idag så då blir det god mat ,något gott i glasen och många goa skratt :))))) Önskar er alla vänner en festlig och mysig Valborg ......PuSsAr & KrAmAr .

3 kommentarer:

Life´s Silverlining and I sa...

Åh vad härligt det låter (förutom läkarbesöken då.) lite tid på stan och en härlig tjejkväll, inte dumt alls. Ha det riktigt trevligt och glad valborg! Kram Pernilla

Katta sa...

Lycka till på dina läkarbesök och hoppas du hittar nåt riktigt fint sen. Ha en riktigt trevlig valborg, kram Katta

Home2tiny sa...

Hoppas allt gick bra hos läkarna o att du har en riktig toppenkväll hos väninnan. Kramisar Tina