fredag 29 augusti 2014

HAPPY FRIDAY........

God morgon alla fina bloggisar ! Ja då var det redan fredag ,älskar fredagar .I går var jag och min vän på en härlig tur till Factory Outlet där gick vi runt länge och kikade men jag hittade ingenting som fick följa med hem ! Vi tog en kopp java innan vi åkte hem .Sedan blev jag bjuden på middag hos min vän . Efter det tog vi en pw innan hon skjutsade hem mej ! Ja vänner år riktig lycka för mej !!!!! Väl hemma blev det en härlig långdusch .ja sedan sloknade jag ovaggat .I dag blir det en tur till  Flen för att kolla runt lite .Sedan blir det fredagsmys .....Önskar en en mysig och skön dag alla raringar .FrEdAgSkRaMaR Rita
 

2 kommentarer:

Hajan sa...

jag skall mysa lite med dammvippan. såg dammråttor på
bokskåpet. ha, ha det är inte så
arbetsbetungande.

I kväll skall jag mysa skall se
på Kristallen på 4an.

Trevlig helg önskar Hajan

Älskade pion sa...

Mysig Fredag låter det som,hoppas att du har haft en skön helg hela helgen.Kram Ulrika