måndag 6 oktober 2014

MÅNDAG IGEN !

Tjingeling alla raringar ! Ja då var det ny vecka med nya möjligheter .Men i dag har det varit ruggit väder kallt och blåsigt .Tog mej en lång pw på eftermiddagen och det var skönt .Sedan har jag fixat och grejat lite här hemma med tvätt och tagit en sväng med snabeldraken .Myst med tända ljus för att göra det så mysigt  jag kan så det går fortare och fixa och grejat .I kväll kommer del 2 av den nya serien Dicte tyckte den var spännande !!!! Ha en skön kväll och en bra start nya veckan .PuSsAr&KrAmar Rita

7 kommentarer:

Hajan sa...

Såg din text, alla behöver inte vara perfekta,
tack gode Gud för det. Livet
har ju så mycket mer att ge
än bara perfektionism .
Som du sa en härlig promenad
kan göra susen.

Änglarnas hus sa...

Låter som en härlig dag du hade där imåndags!
Dicte är en favorit även här! Jag gillar de danska deckarserierna.

Må så gott! Kram Sanne

Unknown sa...

Är här inne och "tittar" till dig lite...läser och tittar på fina bilder!

I morgon är det ny måndag och jag önskar dig en hääääärlig sådan ;-)
Kram/carina

Browneyedgirl sa...

Kram vännen <3 Var länge sen jag kikade in hos dig...

ullie sa...

oj lilla ja som inte kikat in trodde inte du skrev längre. då kommer ja igen då =) hoppas provtagningen gick bra kram o detsamma såkalrt

Hajan sa...

välkommen tillbaka igen, trodde du inte skrev något alls. det
var roligt att Du är här igen.
Man har sin upp och ner dagar, det har alla. ha det så bra önskar Hajan

Hajan sa...

Mår Du fortfarande dåligt, det har
varit tyst så länge.
Tycker så synd åt dig, du var ju så aktiv bloggare innan Du blev dålig igen.
Har Du fått någon snö ännu, här räcker det ett bra tag till.
nu skall jag ta mig lite eftermiddagskaffe skall bli gott.
Hoppas Du hör av Dig igen önskar Hajan