måndag 18 maj 2015

NY VECKA !

God eftermiddag alla fina bloggvänner ! Ja då var det redan måndag och ny vecka.Har haft en lugn helg .Hoppas eran helg var bra !Vaknade tidigt i morse och drack mitt goda kaffe ,sedan en härlig runda!  Idag  har det  regnat från och till hos mej .Så jag har fixat med tvätt och tagit det lugnt .Men nu har det inte regnat på ett tag så nu tänkte jag ge mej ut och fixa lite ärende .
Önskar er en skön och härlig eftermiddag /kväll .Mys och njut och en fin ny vecka till er alla .Kramar & Kärlek Rita

6 kommentarer:

Hajan sa...

oh ja lilla gumman i kväll skall jag njuta med Ernst, vill hellre se Vem bor här på Svt, Ernst kan jag ju se på Tv4 play.

Vilket velande tack vare TV skrället, men jag gillar min tv, det gör gamla tanter.
kram från Hajan

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Just idag har det inte regnat här, men det är tydligen nytt regn på gång. Önskar dig en fin vecka också.
Kramar/AM

Herr Nilssons Fru sa...

Ja tänk, en ny dag, en ny vecka. De är guld för alla nya man får uppleva. Så skönt att få vakna till en ny orörd dag.
Fin blogg du har.
Kramiz

Mamma C sa...

Idag har det verkligen regnat i stort sett hela dagen. Man börjar bli lite trött på vädret nu. Nu vill vi ha värmen tebax.
Kram Mamma C

Home2tiny sa...

Här är det både sol och regn om vartannat, var är våren??? Hoppas du haft en fin dag. Kramisar Tina

maria at inredningsvis sa...

Vad kloka uppiggande citat du har här på bloggen :) jag är en total citatnarkoman och personifierar mig alltid i dem haha

ha en fin vecka :)

LOVE Maria Inredning - it's Swedish for decor