onsdag 25 augusti 2010

♥ ♥ ♥ NU BÖRJAR DET VARA SOM DET SKA ♥ ♥ ♥




Gomorron alla Sötisar♥ Ja nu börjar livet bli som ska.Fy vilken vecka från lördag till lördag har jag haft njurstensanfall .Önskar ingen det för fy vad ont det gör.Har fått 3 sprutor om dagen som hjälper,som tur är!!!!!Ilördags var jag på 1årskalas hos goa Josefin och innan fick jag ett ordentligt anfall så det blev spruta.Sedn har det peppar peppar ta i trä varit bra.Men då kom tröttheten så söndag och måndag har jag i stort sett bara sovit.men nu börjar jag bli mej själv igen.Igår var vi hos svärfar och firade han på födelsedagen.Idag ska jag till Eskilstuna till läkaren och kolla så allting är bra.! 1000 tack alla godingar för alla underbart värmande kommentarer nu när jag har varit sjuk igen.Dom värmer så i mitt hjärta bara så underbart härligt.♥Änglarna har gått i skolan i en vecka nu pch tycker det är skönt.Det tycker jag också med rutiner och att dom kommer i säng tidigare så det blir kväll.Önskar er alla underbara en skön och härlig dag Kramar Rita ♥

20 kommentarer:

Signe 1 sa...

man blir så glad av att besöka din blogg:-)önskar dig en härlig dag oxå!!

stora kramen sofia

Skogslyckan sa...

Det är så härligt att höra att du är på bättringsvägen kära du. Jag har allt tänkt på dig en del...
Kramar Pia

nina/nice sa...

Oj, vad skönt att det börjar gå över!
Har missat att du varit så sjuk!
Tur du är så glad och positiv...
...det hjälper nog till!
Hoppas det går bra hos läkaren!
Ha en fin kväll!
Kram Nina

Vår sekelskiftes-dröm sa...

Skönt att det är över.
Hoppas att du får en riktigt bra vecka nu.
Kram Anette

Photo by Maria sa...

Vad skönt att du mår bra nu och hoppas det håller sig så..
Ha nu en bra dag..

Kram Mia

Älskade pion sa...

Vad skönt att det börjar "rätta" till sig nu.;) Ha en skön dag vännen. Kramar Ulrika

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Ush och fy! Njurstensanfall låter troligen inte ens i närheten så hemsk som det känns. Hoppas att du får fortsätta känna dig bättre!

Livet på Berget sa...

Men stackare vad det har hållit på länge!!! Hur får man stopp på det? Kan man inte ta bort stenarna på laser eller nått har jag hört????
Kämpa vännen tänker på dig!
Kram
/Sara

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Håller en tumme att stenarna håller sig på mattan!
Inte skoj alls! Stackare!

Kram Mimmi

Sirpa sa...

Hej Rita!
Så härligt att höra att du mår bättre!
Vita rosor, ooooh!!!
Ja, på nått sätt är det skönt att har kommit in till vanlig vardag igen.
Har en fortsatt trevlig onsdag!
Kram Sirpa

Huset vid ån sa...

Vad skönt att det börjar bli bättre...Skickar en bamsekram till dig goa bloggvän! Therese

Hem ljuva hem sa...

Stackars dig...hoppas nu att du slipper eländet och att du får vara frisk och pigg igen.
Önskar dig en skön och avkopplande kväll..
Kram Anneli

Lantligt i stan sa...

Skönt att du är piggare, det lät inte alls trevlig med dom njurstensanfallen!
Kram Anki

Mamma C sa...

Äntligen för dig att det går åt rätt håll.
Kram Mamma C

Den där Marie sa...

Hej Rita!
Vad skönt att höra att du är på bättringsvägen!
Visst är det skönt när rutinerna kommer i ordning efter flera veckors ledighet ;)
Ha det så gott och sköt om dig!
Kram Jonna ♥

heavenandearth sa...

Skönt o höra att du e på bättringsvägen!!!

Kram på dig!
Iréne

bakom berget sa...

Men, va skönt att höra att du mår bättre. Hoppas du slipper det där eländet nu! Ha en bra dag i morgon!
Kram Åsa.

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Gott och höra att du är så mycket bättre, vilken jobbig vecka du haft. Det är tur det finns smärtlindring, och roligt att du kunde vara med på kalasen.
Hoppas nu du får det lugnt och skönt och slipper ha ont.
Stor kram till dig vännen
AnnaMaria

Vår sekelskiftes-dröm sa...

Hej!
Hoppas att du mår bra.
Idag ska jag till Östergården de har rea där så hoppas att jag gör nåt fynd.
Här är det grått och lite regnigt, men det positiva är att det blir mycket svamp.
Kram Anette

vita drömmar och svarta tassar sa...

Så skönt att höra att du mår bra igen! För några år sedan fick jag spränga stenar flera år i rad till jag kom till en läkare som hittade ett licens preparat som funkar peppar peppar nu är det andra året jag slipper...så jag vet va du gått igenom fy pip pip jag hoppade och kröp på golvet om vart annat för att stenarna skulle ändra på sig....Jag föder hellre barn då får man ju något för smärtan..:=)

Hör av dig till min mail om du vill ha namnet på pillerna..

Va rädd om dig
kram wivi