fredag 1 oktober 2010

♥ ♥ ♥ REDAN OKTOBER OCH MYSFREDAG ♥ ♥ ♥






Gomorron alla underbara bloggvänner.Ja ni är bara så himla Goa&Gulliga med era värmande och tröstande kommentarer.Betyder hur mycket som helst just nu !!!!!!1000 tack för nu är jag less på att aldrig få vara frisk♥ Var till läkaren i Eskilstuna i går.Ja läkaren bara skrek när hon fick se mej och hur jag gick .Gör ont så fort man rör kroppen.!!!!Men hon kramade om mej och sa att du är minsann en tuff tjej som kom hit fast du har så ont.Klart jag blev jätteglad när en läkare säjer så värmande ord.Men hon tyckte jag skulle åka hem och äta antibiotika nr 2 värktabletter och vila.Så ses vi nästa torsdag igen.Ja det är bara att hålla alla tummar och tår att jag är bra då.Ja idag är det veckans bästa dag  och fredagsmys som gäller!!!!!!.Så idag får Älsklingen &Änglarna hitta på något gott att äta och dricka.Önskar er alla Sötisar  en mysigdag ♥Mys och njut tänd massa ljus och var rädda om er .....Många kramar Rita ♥

37 kommentarer:

Happy Doris sa...

Jag önskar dig en mysig och härlig fredag, vilket jag är övertygad om att du får! ;)
Kram på dig och krya på dig! Jag håller tummarna för att du ska bli frisk :)

Kram Jonna

vita drömmar och svarta tassar sa...

Sänder dig massor av positiva tankar och varma kramar...
I morgon är en ny dag med nya möjligheter....

Va rädd om dig!!
kram wivi

Vita Falkens Lantliv sa...

Hoppas helgen blir rätt så bra fast du är dålig!
Krya på dig kramar från lilla mej/ Susanne

Sirpa sa...

Jag hoppas verkligen att du blir bättre snart!
Önskar dig en rktig mysig fredag!
Kram Sirpa

Hem ljuva hem sa...

Tack för din goa kommentar. Jag ska inte gnälla över min förkylning då jag tänker på hur du har det. Att inte få vara frisk tär otroligt mycket på en, men när jag läser dina rader ser jag ändå en hoppfull glad tjej som kämpar. Dina fina bilder och ditt härliga humör smittar av sig..
Önskar dig och älsklingarna en underbart mysig kväll
Kramar Anneli

Linda- Vildros och kaprifol sa...

Låter ju inte klokt att du varit sjuk i 11 månader med olika sjukdomar sedan du tog sprutan. Fy vad jobbigt för dig och så orättvist det måste kännas...

Trots allt det jobbiga håller du humöret uppe och verkar vara en så positiv och underbar person!

Varma styrkekramar
Linda

StinasLoppis m.m sa...

Hej på dej vännen , nu är jag tillbaks efter ett uppehåll men nu är jag på g igen, Hoppas du blir bättre snart jobbigt när det är så , är själv febrig o ont i kropp men är väl nån förkylning elle influensa Massa kramar till dej //STINA

♥ Franska Liljan ♥ sa...

Krya på dig!
Önskar dig en skön helg!
Du får gärna delta i tävlingen på min blogg, om du vill såklart :-)

Kram Helena /franska liljan

gamla skolan sa...

Håller tummarna att kuren hjälper !! ha en mysig helg . Kramar Susanne ♥

lyckebrants lycka sa...

Men kära vännen, hur du drabbas hela tiden.
Men du verkar ha humöret uppe trots allt.
Vilka underbara rosor, precis den färgen är min älsklings färg på rosor.

Ha en underbar helg
Rose-Marie, Bälinge/Uppsala

Älskade pion sa...

Du är allt en kämpe i stora mått du.;)Krya på dig till nästa Torsdag vännen. Bamsekramar Ulrika

Vår sekelskiftes-dröm sa...

Skönt att du tar hand om dig!
Nu ska jag berätta hur man vinterförvarar olivträd.
Olivträd tål inte inomhusvärme de dör sakta men säkert och det är ju lite synd för man vill ju ha dem inne också.
De behöver stå svalt med ett fönster så de inte får för mörkt och ytterst lite vatten under vintern.
Våra oliver har stått i ett kallt rum utan värme c.a 5-10 grader under vintern. Men jag har mina oliver ute så länge som möjligt och tar in dem när det blir alldeles för kallt.
God tur med ditt olivträd!
Kram Anette

Boutique Nytt & Nött♥ sa...

Mmmm....
Härliga bilder du har som vanligt..
Tycker synd om dig vännen...
Hoppas du får en riktigt härlig helg
Kraaaamisar i massor
Sus

kallebodalantliv sa...

Kikar in och önskar dig en trevlig helg ! tråkigt att du alltid känner dig sjuk ..men det vänder snart ska du se...tänk positivt ! tänd ljusen nu .. jeanette.kallebodalantliv

carina sa...

Hej Rita!
Tack för dina värmande kommentarer! Tänk att du kan peppa andra så när du är dålig själv! Hoppas du snart får vara frisk, jag önskar dig det bästa! kramar Carina

Sanna & Niklas Bröllop! sa...

Här har vi ljus tända, brasan sprakar och äppelpaj i ugnen!(har fått multum med äpplen av svärmor)!
Stor kram från mig!

Madame Vit sa...

Hej!!!

Låter absolut inte bra att du har så ont. Hoppas läkarna kan hjälpa dig och det snart!! Ont ska man inte behöva ha=(
Eskilstuna har många pärlor vad gäller inredning =)
Tack för dina söta och värmnade kommentarer hos mig. Har haft grymma problem att kommentera hos andra, det blir ingen text för mig=(
Ha en fin söndag!! Kram Fia

Solgården Butik och Café sa...

Ja änner och kärleken är bot för mycket..Önslar att du får känna dig firsk snart! Förstår din frustation!!! Massvis med kramar/Sofia

Titti sa...

Hej
Vilken mysig blogg du har. Synd om dig som aldrig verkar bli frisk. Ha en fin dag.

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Nu har det vänt, nu blir du bra, så måste du tänka. Jag tycker också det var strongt och orka åka iväg till stan. Hoppas nu familjen pysslar om dig så du får vila.
bamsekram till dig vännen
AnnaMaria

Fågel Blå sa...

Hejsan!
Hoppas din helg vart bra!
Håller tummarna för dej!
Kram Kathrine

Stina sa...

En stor kram till dig gumman som får kämpa hela tiden med det där.
Stina

Mamma C sa...

Håller tummarna att denna antibiotika biter på dig. Hoppas du har haft en skön helg.
Kram mamma C

Elsa och Helena sa...

Önskar dig en härlig söndagskväll och att du är bättre snart!! Det är tur du lyckas hålla humöret uppe och vara så positiv, trots allt.

Styrke KRAM
Helena

Marie sa...

Håller tummen hårt för att det blir bra snart,
Idag är det söndag och du får ha en jätte härlig söndagskväll.
Kram

annika sa...

Men nu har det väl vänt...nu kan det bara bli bättre. Tur att du har en bra läkare som bryr sig om dig.
Hoppas att det varit en bra helg och att pencilinkuren tar bort bakterierna.
Kryapådigkramen
annika

Snögården sa...

Hej!
Att ha värk är inget roligt. Hoppas att der blir bättre snart.
Carpe diem , det är så tänkvärt och bra.
Ta hand om dig
Kram Anni

[ c o y o t e ] sa...

Hej!!

Ja, nu håller jag med fingrar och tår på att du frisknar till..

Kram på dig!

Mia

Drömmen om Villa Grönskog sa...

Hej Rita.
Nej,men vad är det nu för elände du har åkt på :(
Stackars,stackars dej,vilken tur att du alltid håller humöret uppe,det har du nog mycket hjälp av.
Har det blivit några handledsvärmare än?
Ha det bra
Kram Anette

Sirpa sa...

Hej gumman!
Jag önskar att du mår redan bättre!? Hoppas du har haft en fin helg! Önskar dig en trevlig kommande vecka!
Kram Sirpa

Nyanser av vitt sa...

Gumman,
Nu håller vi tummar och tår för att den här kuren hjälper. Tack för dina alltid så gulliga ord.
Stor KRAM

Lilla gårdshuset sa...

Vilken go och rar läkare *blink*! Det behövde du kan jag tänka mig.

Tack för dina alltid så rara kommentarer hos mig. Jag blir glad!

Kramis/Heléne

Livet på Berget sa...

Men lilla vännen vad läser jag, ännu mer elände jag tror inte det är sant. Ja herre gud vilken otur kan det verkligen vara sprutan som orsakat allt detta. Men så obehagligt. Hoppas du inte har ont!!!
Kram
/Sara

Stina sa...

Var rädd om dig min lilla raring.:-) Kram Stina

Roses & Angels sa...

Ja du Rita dom verkar var det. Fattar ingenting. Varför skulle man sitta där? i timmar? för skoj skull?? å man blir galen på denna sjukvård. Tack rara du för dom orden. Visst var dom fina flaskorna? Emma är en fena på att hitta. Ja det är till tjejen som beställde 3 redan förut och ville ha en till. Hoppas innerligt att du snart ska bli frisk vännen Kram

Anki sa...

Men vännen, ska du aldrig bli frisk?!...nu får vi hoppas att den här kuren hjälper! Det är ju skitjobbigt att aldrig känna sig riktigt bra! Tack för dina alltid så goa kommentarer, du är så go och rar trots dina bekymmer!
Maila på du, det går så bra så!

Hoppas du får en bra vecka!
Goa kramen!

Vår sekelskiftes-dröm sa...

Jag önskar dig en bra tisdag!
Kram Anette