onsdag 29 september 2010

♥ ♥ UNDRA VAD SOM HÄNDER♥ ♥ ♥




Gomorron alla Goa&Gulliga bloggvänner.Ja ni är bara så underbara mot mej .Ni skickar så många underbara och värmande kommerntarer.Tur att jag har er och ni är så gulliga.För nu är det inte skoj!!!!!!Ja igår var det dax att åka till akuten igen !!!!!!Hade så ont så jag skrek rätt ut och det hoppade till i kroppen.Kunde inte påverka någonting själv.Fick ta massa prover och sitta och vänta på svar.Ja nu var det njurbäcksinflammation..Blir så om urinvägsinflammationen gått för lång och för högt upp.Jag tror jag blir tokig snart  att aldrig få vara frisk!!!!!!!!Ja nu blev det en annan  sorts antibiotika.Sedan värktabletter.Ja hade jag veta vad jag vet idag med facit i hand.Hade det aldrig blivit någon spruta.Sofia hette sjuksköterskan hon sa att jag var på akuten första gången 27 oktober 2009 så då har jag varit sjuk i 11 månader.Med alla möjliga sjukdomar.....Tog sprutan 13/10-09.Önskar er en fin dag alla sötisar.Ha det bäst och var rädda om er.Kramar från en mycket mycket ledsen  Rita♥.

31 kommentarer:

Skogslyckan sa...

Ja du Rita vad skall man skriva, finner ju inga ord längre. Kan bara skicka varma styrke kramar till dig och hoppas både värktabletterna och penicillinet hjälper dig.
Kram Pia

Bibban sa...

Hej Rita. Nu var det ett tag sedan jag tittade in till dig, jag förstår att du har det jättejobbigt nu. Men efter sol kommer regn, klen tröst jag vet, men jag skickar varmaa krya på dig kramar
Bibban

Älskade pion sa...

Men lilla gumman,måtte det snart vara slut på alla sjukdomar du får,stackare.Tänker på dig gumsan,hoppas att du snart känner dig bättre.Bamsekramen Ulrika

sylvia sa...

hei.
å så trist å lese at det satte igang igjen,ikke rart du er lei nå.
ønsker deg masse god bedring.
klem fra sylvia

Vitaspetsgardiner Godis och Praliner sa...

Hej vännen!
Men vad tråkigt och jobbigt för dig
I 11 månader det borde ju räcka nu!
Hoppas det vänder snart

Krya på dig/kram från mig

Fågel Blå sa...

Åh lilla vännen jag hoppas verkligen att du blir bättre snart!
Förstår att detta tar på krafterna!
Tänker på dej!
Kram Kathrine

Anette sa...

Krya på dig vännen <3 <3 Jag hoppas verkligen att denna medicin hjälper dig att till friskna snart.

Många kramar till dig från mig @nette

hagagården sa...

Men oj oj oj vilken otrolig otur du har,förstår om du skänner dig ledsen och slut,hoppas det blir bättre för dig snart.
Många kramar från mig.
ninni

vita drömmar och svarta tassar sa...

Åh!
Jag vet inte vad man säger..sänder dig massor av energi och hoppas du rider ut detta fortare....
Jag fick många gliringar ang att jag vägrade ta sprutan på mina barn och mig själv men tänk vad rätt jag hade och så många som blivit sjuka....
Ytterligare ett sätt för läkermedels industrin att tjäna pengar..hujeda mig

Tänker på dig!!
kram wivi

Unknown sa...

Så fina bilder!
Hoppas du ktyar på dej snart!!
Sari

Gammelbålsta sa...

Hej!
Det här är ju inte riktigt klokt... Lider så med dig. Jag är så tacksam att ingen i min familj tog den hemska sprutan. Hoppas verkligen att det här är det sista du får nu. Krya på dig rara du. Kram Aydan

gamla skolan sa...

Stackars stackars dig ! Finns inga ord till tröst längre , detta är ju inte klokt !! Tänker på dig och håller tummarna !! Största styrkekramen // Susanne ♥

Sirpa sa...

Njäääij!!! Attans, vad ska man säga!! Fy! Inte du...sjukdomar! KRYA PÅ DIG!!! <3 Tänker på dig gumman!
Kram Sirpa

Lycka är ~ Onnea on sa...

nä stackars dig vad du får gå igenom. blir riktigt ledsen av att höra att du är sjuk så ofta. jag hoppas verkligen att du snart mår bättre!
kram ~marita~

Roses & Angels sa...

Full rulle är det minsta man kan säga just nu. Det gick jätte bra hos tandis idag. Hon var så duktig. Ja jag trivs på utbildningen. Det är tufft men kul. Vi är en super bra grupp och har kul. Hoppas du haft en bra dag kram

Vitt hus med svarta knutar sa...

Det verkar inte vara någon ände på eländet. Jag lider verkligen med dig. För många år sedan hade jag njurbäckensinflammation och det var ett helsike...men då hade jag ju bara det...du har ju så mycket annat. Jag håller tummar och tår för att det snart vänder och du kan få vara frisk och pigg. Linda om dig något varmt nu om ryggen, kanske det kan lindra lite.
Kram,
Regina

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Nämen fasiken också. Och jag som hade hoppas på att titta in och se att du var lite bättre. Skickar över en MASSA krya-på-dig kramar!

heavenandearth sa...

Nee, goa du!
Men vilken tur att ni for in till akuten! Den sjukdomen är inte att leka med!!
Hoppas verkligen att du ska bli frisk nu!!

Styrkekramar till dig, vännen!
Iréne

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Men Rita gumman, det här var ett bakslag. Och du som var så glad och lycklig. Undrar om det är influensa-sprutan du tog, har läst att den gett biverkningar.
Måtte det här vara det sista nu så du får bli frisk snart.
Skickar en stor krya på dig-bamsekram
AnnaMaria

Vår sekelskiftes-dröm sa...

Det är inte riktigt klokt vad du har otur.
Stackars dig!
Hoppas att du orkar gå ut lite i det fina vädret och sätta dig en stund.
Kram Anette

Huset vid ån sa...

Men lilla gumman ska det aldrig ta slut....

Jag finner knappt ord, jag kan bara önska dig att du får slippa alla besvär och få bli frisk igen.....

Många Krya på dig kramar vännen!
Therese

Roses & Angels sa...

Tack för dina kommentarer vännen! Känner mig mer stressad nu med allt som händer här. Mycket nu. MEN det har ju varit så ett tag. Förlåt om jag inte svarar fortare. Du är så go med dina kommentarer. Hoppas du mår bra? Kram

Susanne sa...

Stackars stackars dig...Låter inte kul alls..Verkar ju aldrig ta slut..Massa tankar o krya på dig kramar från mig i Fare...Susanne

Anna-Lena sa...

Din stackare! Livet är verkligen inte rättvist. Njurbäckeninflammation är verkligen inte att leka med och jag hoppas att den nya antibiotikan hjälper dig snabbt och att du blir frisk!

Styrkekramar till dig som kämpar så!

Anna-Lena

Vita Falkens Lantliv sa...

Men din stackare:(( Vilken otur du har, men får väl hoppas att detta inte är så långvarigt, utan att du snart är pigg igen:)

Kram Susanne

Home No.1 sa...

Hej vännen vet hur det är att ha njurbäckeninflammation hade det när jag var 13 år, inte att leka med, mina njurar är skadade efter det som hände då!
Hoppas du kryar på dig!
Kram Annica.

Bittan sa...

usch o fy stackars dej :-(
Nu får det väl ändå vara nog !!!!!
Tur i allt är väl ändå att du har din underbara familj omkring dej.
Nu håller jag alla tummar jag har att det är slut med elände och att du är på bättringsvägen.

Största fredags kryapå dej kramen fr Bittan

Vita små hjärtan sa...

Men gumman då. Ska det aldrig sluta med sjukdomar! Vad trist, och vad jobbigt för dig...
Önskar dig och de dina en fin helg alla fall!!!
Kram Agnetha

Penseldraget sa...

Fy nu får de väl räcka med sjukdomar för dig vännen...är så ledsen att jag inte hann bjuda hem dig igår men d kanske inte hade orkat ändå =( jag börjar bli lite mör sjöälv måste jag säga full rulle med penseln sover väl snar med den =) hör av dig när du kommer nästa gång ...
många krya på dig kramar

Vår sekelskiftes-dröm sa...

Hoppas att du mår lite bättre idag och jag önskar dig en riktig bra helg!
Kram Anette

marianne sa...

Hej!har just läst din blogg,vilket elände du har råkat ut för.hoppas det snart vänder så du mår bättre.
Kram marianne