torsdag 13 oktober 2011

♥ HÄRLIG HÖSTDAG ♥






Gomorron alla sötisar!Här är jag uppe med tuppen som vanligt.Idag är det bara så härligt ute.Har tagit en lång promenad med Simban.Väl hemma blev det gott kaffe och mysa med lite tända ljus.Bara Älskar det!!!!!!Idag ska jag fixa lite med tvätt.Senare blir det en tur till stan för att strosa runt och njuta av det fina vädret.Fika och bara mysa!Känns som evigheter sedan jag var i stan.Handla mat blir det med.Önskar er alla godingar en skön torsdag.....KRRRAAAM ♥.

17 kommentarer:

Gunillasljusglimtar sa...

Gomorron på dej! Jasså du har tvätt idag oxå! Tvättar idag med,så gott för nu var torkrummet varmt igen...Sen så håller jag på o donar o grejar lite här hemma.skönt det! Ha en fin dag Rita Kram Gunilla ♥

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det blir en bra torsdag, mysigt och gå på stan och sen fika. Jag har inga planer för dagen, ska nog bara slappa runt hemma.
Ha en toppendag vännen
Kramar
AnnaMaria

dagdrömmar i vitt sa...

God sen morgon vännen, jag var också uppe tidigt. Men sedan ahr det rullat på så nu först får jag sitta med datorn i knät och en god kopp kaffe, hihi. Börjar jobba klockan ett, så jag har också lite tvätt mm att ta hand om;)
Ha en skön dag:)
Kramkram <3nettan

Mys och hemtrevnad sa...

skön torsdag till dig med...kramis semlan

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Hej Rita.
Det låter som om du har en fantastik dag framför dig :)Lite shoppning, njuta av det fina vädret.
Ha en underbar höstdag.
Kram på dig.
Jessica

Älskade pion sa...

Härliga morgon.;)ha en bra dag vännen.Kram Ulrika

Unknown sa...

Vilken härlig torsdag du har och ska ha!
Bara njut och var rädd om dig!
Kram Allis

dreams & wishes sa...

Visst är hösten härlig!!
Jag njuter varje dag när mörkret lägger sig och jag får tända ljus och krypa upp i soffan med en kopp te ;)

Linda

Änglarna finns sa...

Låter som en underbar dag! Just detta att ta sig tiden..och mysa..njuta och bara strosa runt!
Härligt med en fika..det är livskvalitet..hihi..
Ha en fortsatt underbar dag!
Kram Annika

Vintage House sa...

Hej
JAvisst ser det ut att bli en fantastisk dag skönt att bara vara:)
kram
sandra

Bittan sa...

Ha en skön dag.......det blir det alldeles säkert :-)

Kram kram bittan

Petra sa...

Vilka underbara bilder du bjuder på. Hoppas att dagen har varit fin.
Kramar

Yohanna i Las Palmas sa...

Vilken kalasdag det verkar bli.
Här har vi också sol ;)

Hälsningar
Yohanna

rosenälvorna sa...

Vilka underbara rosor, älskar den färgen .) Christina

Livet på Vestergård sa...

Hoppas att du fick en riktigt mysig dag! I morgon har vi fredag igen. Otroligt vad veckorna går snabbt.
Kram Kicki

Blommiga Rutan sa...

Låter helt underbart!
Att bara vara...
Ha det så gott
Anncathrine / Blommiga Rutan

Patricia sa...

Ja nu är det riktigt fina dagar, så skönt med den höga klara höstluften och lite kyliga men soliga dagar .. =)

Må så gott!
Kram Patricia