måndag 31 oktober 2011

♥ HÖSTLOV ♥







Hejsan alla underbara!Denna vecka har änglarna höstlov.Kommer precis lagom dom är så trötta på morronen så det är skönt att dom får vila upp sej lite.Idag har jag igen haft en skön sovmorron ,bara så himla skönt.Vi har druckit kaffe ätit frukost och suttit här och pratat länge Älsklingen och jag med tända ljus bara så mysigt.Idag blir det att fixa med lite tvätt och plocka lite här hemma .Sedan vet jag inte vad det blir för någonting mera.Önskar er en skön måndag alla raringar och en bra start på nya veckan.Kram Rita ♥.

4 kommentarer:

Änglarna finns sa...

Tassar in, och önskar dej en fortsatt mysig dag!!!
Kram Annika

PS..Tack för dina..alltid så värmande kommentarer hos mej!!! Blir såå glad!!!

Lisa sa...

Hej svejs..Önskar en fin höstlovsvecka till er..

Kram Lisa

Patricia sa...

Jag känner mig med lite trött och vill oxå ha höstlov .. men det får jag nog inte .. hi hi.

Må så gott!
Kram Patricia

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Mysigt med sovmorgon och lång frukoststund. Det skulle jag också behöva. :-)

Ha det gott!