lördag 6 oktober 2012

~~ÄLSKADE~LÖRDAG~~






Goodmorron världens finaste bloggvänner! Idag är det ju bara så himla fint väder solen skiner och det är soligt och fint ute.Ja som ni alla säkert vet sedan tidigare så tycker jag att lördagar är så h.ä.r.l.g.a. Långfrukost med familjen inget stress och jäkt inga tider att passa.Bara så skönt .I dag tar vi dagen som den kommer myser och njuter av dagen .I kväll blir det mys i soffan och kolla på körslaget.Nu kör vi lördags Girls! En av veckans härligaste dagar.PuSs&KrAm ♥♥♥.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Ooooo...Låter underbart ♥...
Ha en fortsatt ljuvlig Lördag/Kram från mig i Höstsolen!

Hajan sa...

Jag håller på Bagge,Putte är gullig med.
roligt att ha något,jag skrattar
så gott åt Intresseklubben.
roliga saker att ta ställninmg till.
kram

Bittan sa...

Lucky you ..här blev det speedway allt för husfridens skull haha :-)
Snart ska han få bugga i matsalen..
men de vet han inte om än :-)
ha de bäst kram Bittan

TIDSOPTIMISTEN sa...

Ja idag har det verkligen varit en fantastisk dag, sol från klarblå himmel heeeeela dagen låååååång ;) Hoppas det går bra med ditt "sluta röka projekt" ;)

Kram Ullis

Browneyedgirl sa...

Godmorgon =) Vilken mysig lördag du haft. Älskar lördagar. Hoppas din söndag blir lika bra <3
Kram

Älskade pion sa...

Sitter just nu med tända ljus alldeles själv och bloggar och dricker kaffe....myyysssss.;)ha en skön söndag.kram ulrika

Källeboda lantliv sa...

ja fredag kväll å helgmornar är inte dumt ..att bara VARA.. det gillar jag med...hoppas du får en skön helg ! kram jeanette...