torsdag 11 oktober 2012

H.A.P.P.Y ♥T.O.R.S.D.A.G.









Gomorron alla sköna bönor!Ja idag har det varit stress på hög nivå !!!!Vaknade 07.15 och Hannas buss går 07.25.Men med några djupa andetag fixade jag det .Hon och Tobban tog bussen 07.55 så det som från början var stress blev inte så .Känner mej rätt nöjd att allting löste sej till det bästa.Ja nu är båda i skolan och det gick bra.Har fixat lite här hemma .Nu en kopp gott the och göra ett inlägg och kolla runt på bloggen.Bara så skönt med lite mys innan det är dax att ta och sparka igång dagen .Ny dag nya möjligheter.Först blir det en go dusch och hårfix .På agendan står det utvecklingssamtal för Tobban .Sedan blir det att strosa runt och kolla runt istan.Handla lite god mat och lite fräscha blommor .Bara älskar att köpa blommor till helgen.Ha nu en a.m.a.z.i.n.g. torsdag alla fiiiina bloggvänner.Mys och njut pUsS&kRam Rita ♥.P,s Bilden med ljusen är lånad av go Mona som äger underbara butiken Lyckebo i Eskilstuna ,missa  inte denna!!!!Ja ni kommer inte ångra er.D.s

14 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Där fick ni till det bra trots försovning. Köpa blommor till helgen är alltid roligt, och det var en fin bild från butiken.
Kramar
AnnaMaria

Hulda sa...

Det var søte motiver du har funnet. Så nydelige. :) Fant bloggen din via Ett rött monogram.

Prinsessorna på Bellevue sa...

Rita!

Här var det också superstressigt i morse och det är inte så kul att börja dagen med värsta jäkten. Härligt att handla god mat och lite fina blommor till helgen! Såg att du också gillar halvåtta hos mig! Jag med!

Ha en mysig dag nu!

Kram
Petronella

Änglarna finns sa...

Hej vännen!!
Säger det igen...Älskar dina bilder!!!
Inget vidare att vakna så..men skönt att det löste sig!!
Njut av dagen..och strosa..fika..och bara ha det gott!!

Kram Annika

Älskade pion sa...

Härliga bilder....som vanligt.;)Vilken rivstart på morgonen.;)ha en fortsatt skön dag.Kram Ulrika

Gunillasljusglimtar sa...

Ja usch för att försova sig! INTE KUL!! Tur det löste sig allt...Fina bilder som vanligt,till och med råttan var söt! Kram Gunilla

Emilias Ljuva Ting sa...

Va roligt att du gillar min nya header :) Alltid kul att höra va folk tycker.

Söta bilder du lagt upp.

Kram Emilia

TIDSOPTIMISTEN sa...

Ja fy för att rusa upp med andan i halsen på morgonen, händer alltför ofta här hos oss :( men efter det kan iaf dagen oftast bara bli bättre. Fläsklfilen med gorgonzolan blev supergod, la ut en länk till receptet i inlägget efter om du ville testa ;)

Kram Ullis

Mamma C sa...

Det är kämpigt när man vaknar till och känner stressen sådär på morgonen. Tur att det löste sig och blev bra.
Kram Mamma C

Browneyedgirl sa...

Vad härligt det låter, strosa på stan och handla gott till helgen och färska blomster =) Det kan liva upp ett helt rum. Ta hand om dig. Kram

Livet på Vestergård sa...

Kikar in och önskar dig en riktigt fin fredag!
Kram Kicki

Tina sa...

Nä, försova mig vill jag inte! Då det händer går det ofta troll i hela dagen sedan, inget vidare...

kram o trevlig helg

"Hemmet är min vrå" sa...

Hej hej. Du frågade om Wood Wik ljusen, själv har köpt den hät i Borlänge i en butik, men de finns säkert på nätet att köpa. Ha en fin helg. Kram ´Mimmi

Hajan sa...

I går hade jag så mycket omkring mig
så jag hann inte att vara social
med mina kommentarer till alla.
kram i dag