tisdag 18 februari 2014

HÄRLIGA TISDAG

God morgon tisdags-snäckor ! Här njuter jag till 180 % av att det är sportlov och jag slipper skolstressen med  kidzen  .Bara så himla skönt .Ute skiner solen även idag .Sitter och njuter av tystnaden med gott java .I går blev det inget möte inställt  pga  av sjukdom .Så det blev lite vardagslyx att käka på restaurang med mannen .Hämtade paket från Marie Med bloggen Vita Ranunkler hon har ju webbutik och säljer mina favvo ljus Reunion ,denna gången  blev det saftig apelsin ,solmogna fikon och min helt klart favvo nytvättat ja dom doftar helt underbart .Tack Marie :)))
 I dag ska jag hålla fokus på att blicka framåt ,tänka glada tankar läsa fina och värmande kommentarer på min älskade blogg som trillar in mysa med kidzen och sist men inte minst ha en härlig kväll med goa tjejerna .Önskar er alla en f.a.n.t.a.s.t.i.s.k. tisdag .KrAmAr
 

10 kommentarer:

Marie sa...

Tack för fina ord! Ljusen är verkligen underbara och jag har svårt att välja vilken som är min favorit, växlar nästan från dag till dag.

Njut nu av en härlig dag!!
Kram Marie

Anonym sa...

Härligt att kunna Njuta 180 % ...
Åh - Vita Ranunkler är ju butik här i "mitt" Hjo finns massa läckert <3

Ha en fin Tisdag/Kram

No34 sa...

Ja, njut, njut, och njut!! det ska man göra när solen strålar på klarblå himmel och "barnen" är lediga, och man äter middag med mannen på resturangen!
Tisdagskram från Kate

Hajan sa...

Det var ett rart reportage i dag hos Dig.
Trevligt att läsa, kram Hajan

Sallys hus sa...

Hej hej!
Ja vist är det härligt med sportlov!
Doftljus är ju så ljuvligt och just de där är ju även så fina med sin lilla tofs!
Kram Katarina

House and Garden by Bia sa...

Visst är det härligt med doftljus ;)...jag tänder också här hemma...även i blogg rummet...då känns det så mysigt att komma in där ;))...ha det gott!
Kram bia

Änglarna finns sa...

Go kväll!
Så mysigt att bara njuta och ta det lugnt på morgonen!
Härligt att du haft sol idag också!! Det har inte..jag...fniss.
Ha nu en fortsatt mysig kväll,,njut och ha det gott!!
Kram Annika

Hanna sa...

Låter som en bra dag
Hanna

Rosor och ruiner sa...

Ja, sportlov är inte dumt! ;)
och doftljus måste man bara ha!
Ha en skön ledig vecka!
Kram Gunilla

Rost och rädisor sa...

Det låter som en perfekt dag!

Hoppas du får en kanondag i morgon också!

/Anette