onsdag 26 februari 2014

LILL-LÖRDAG .



Tjingeling alla underbara vänner .Ja då var det redan onsdag och mitt i veckan ! Inte sant vad tiden rusar fram .I går var jag till Madde och fixade naglarna !!!:)
Blev så nöjd med mina naglar så är så sugen på rosa men vill vänta lite .Fixade lax och massor av härliga grönsaker och lite kall go sås till middag .Precis när jag käkat färdigt ringde en härlig väninna så det blev ett långt härlig samtal .Tur man har goa vänner .Ja sedan blev det att mysa och njuta i soffan med tända ljus .Idag blir det en sväng till stan och fixa lite ärende .Ha en skön lill-lördag alla fina vänner .KRaMaR.





5 kommentarer:

Razzy sa...

Jättesnygga naglar :) själv så hade jag hoppats få mina fixade idag men min nagelteknolog är sjuk.

Hoppas du får en underbar onsdag.

Eva

Home2tiny sa...

Ursnygga naglar, vårfina....Hoppas solen skiner på dig idag o du får njuta av lite vårvärme. Kramisar Tina

Änglarna finns sa...

Go kväll vännen!!
Så snygga naglar!!
Visst är det ljuvligt med dessa vänner vi har!!
hoppas dagen och även kvällen är bra!
Kram och ha det gott!!/Annika

Sallys hus sa...

Hej hej!
Ursnygga naglar! Man känner sig ju så fräsch när man är fin om tassarna..;) Å härligt med fina vänner att prata länge med...de behövs!
Ha en fin torsdag!
Kram Katarina

Madame Edith sa...

Jättefina naglar!!

Kram Madame Edith