onsdag 19 november 2014

HÄRLIGA ONSDAG.

Heeej på er alla rara bloggvänner ! Tack för alla grattis hälsningar både här och på Fb .Ni är bara bäst !!!!Å vad mysiga vänner man har vilken dag det blev  i   måndags.Fick massor av besök och många underbara paket .Tack alla är så sjukt nöjd !!! Härlig med goa vänner .Här bjöds det på sallad bröd, kaffe och tårta!!!! Fick en underbar tavla med en ängel på och en söt ljuslyka ,stolsdynor i fårskinn påslakan bara så underbart romantiska och sist men inte minst fick jag pengar att köpa en Mockamaster men nu är frågan snälla hjälp mej !!!Rosa eller Vit .Vilken ska jag ta ????Får beslutsångest ......

Ja sedan fick jag fina blommor .Idag blir det en svängfin fin  till mysiga Norrköping .Ha en skön och fin onsdag alla vänner .PuSsAr & KrAmAr Rita

3 kommentarer:

Hajan sa...

Det var ju mycket trevliga saker du fått. Jag kan inte ge råd om färgen, jag är ju 84 år,
och skulle aldrig vilja ha en Rosa,
men det tror jag passar dig.

lycka till kram från Hajan

carina sa...

Roooooooosa <3

Kram <3

vitadrömmarobusigabarn sa...

Hoppas din jul har varit underbar
och God fortsättning till dig vännen
Varmaste kramar från mig och familjen