måndag 17 november 2014

******MIN DAG******

Godmorron alla fina pinglor ! Ja då var det ny vecka och nya utmaningar och min JA bara min dag !!!! Bara  Ä.L.S.K.A.R. Födelsedagar med paket och massor av härliga och mysiga saker som kan händer !!!!!!Hoppas hoppas att jag får vad jag önskat mej en Rosa Moccamaster ,parfymer .Ja sist men inte minst att jag får vara pigg och kry och må så här bra som jag inte gjort på flera flera år .......




Ja för mej betyder hälsan mycket mycket mera och
jag är stolt glad och faktiskt stolt över mej själv att det peppar peppar får vara min tur nu !!!! Ha en skön start och en bra start på nya veckan för det ska ja !!!! Nu blir det en lång och skön pw .Sedan kalas <3 amp="" br="" pussar="" ramar="" rita="" woop.="" woop="">

4 kommentarer:

Razzy sa...

STORT grattis på din dag hoppas den blir bäst med massor av vänner och presenter.

Kram Razzy

Änglarna finns sa...

Go kväll vännen!!
Åhh jag är så glad för din skull! Härligt med födelsedag och ett stort Grattis!! Håller tummarna för att du får det du önskat!!
Ha nu en fortsatt mysig kväll!! Kram Annika

Hajan sa...

Ha,ha Grattis till Födelsedagen.
Käringen är trög i skallen. förstår bara hälften av vad du skriver,

ha det bra önskar Hajan

Carina Jacobsson sa...

Åh har du fyllt år <3 sänder den varmaste försenade grattiskramen jag kan <3

Roligt att läsa att du mår bra, det måste vara häääärligt/carina