måndag 15 juni 2015

NY VECKA

 
Hallojsan alla härliga bloggläsare och även lite nya läsare ! Blir så glad när ni läser min blogg. Ja då var det måndag igen  ,hoppas ni har haft en skön och mysig helg ,synd att det går så fort bara !Tog min härliga runda i morse  ja den går inte att vara utan .Sedan har jag fixat och grejat inne som är så skönt att ha gjort .Så om en stund ska jag hem till en vän och fika .Solen skiner men det är inte så varmt .Fick presentkort av mina barn på morsdag men vet inte vilket jag ska välja ????Snälla hjälp mej att säja vad ni tycker !!!

Nr 1 eller 2 ........Önskar er alla en skön start på nya veckan snart är det midsommar åh vad skoj .Ha det gott nu G.i.r.l.s köööör vi så ryker ....Love :) Rita

1 kommentar:

Hajan sa...

Herre min gud, detta inlägg har jag missat.
Tröjan verkar ju jättehärlig,
men jag är väl för sent ute nu.
Jag har aldrig en massa armband, jag är för gammal fär sådant

förlåt mitt slarv


Hajan