onsdag 3 juni 2015

REDAN MITT VECKAN !

Tjingeling alla raringar håller ni på att blåsa bort ??? Snälla nu önskar jag mej härligt sommarväder med sol och värme inte höstväder .Vaknade tidigt och har varit ute på min runda .Skönt att det är gjort .Har fixat och grejat lite här hemma så nu blir det en tur på stan och göra lite från to-do -listan skönt när den är tom .....
Så här vill jag gå klädd nu och inte med stor vinterjacka !!!!!! Önskar bara en sak just nu S.O.M.M.A.R & S.O.L.......Ha en fin dag och försök att tänka positiva tankar så går allting lättare !!!! Älskar er mina goa b.a.r.n.nu och för Alltid :) Kramar & Kärlek Rita

3 kommentarer:

Hajan sa...

JAA, DU LILLA VÄN, VEM LÄNGTAR INTE EFTER LITE VÄRME
DET GÅR JU SÅ FORT OCKSÅ, NU HAR JU MAJ TAGIT SLUT, OCH VI ÄR REDAN INNE I JUNI.

MEN VAD GÖR MAN, JO JAG SKALL SÄTTA PÅ MIG EN GOD KOPP KAFFE,

DÅ BLIVER MAN LITE VARM I ALLAFALL

KRAM HAJAN

Änglarna finns sa...

Go kväll vännen!
Ja du håller med dej! 3:e juni..vi har visserligen sol..men BLÅSER och är så kallt!!
Du är verkligen duktig..som tar dina promenader regelbundet!!
Ha nu en fortsatt mysig kväll! Kram Annika

Katta sa...

I dag har vi sol och blåsten verkar ha blåst iväg :) Älskar buketten på sista bilden, varma kramar Katta