fredag 14 augusti 2015

HAPPY FREDAG

 

Tjingeling alla snäckor .Vilket himla underbart väder vi har man vill ju bara vara ute och n.j.u.t.a. Var ute tidigt i morse på min runda så himla skönt .Sedan blev det smarrig frukost på ballen smakade så himla gott :) Ja så blev jag sittandes där bara så skönt när solen värmer kroppen .Ja  vid
12.00 då ringde en vän och frågade om jag hade lust och hänga på till Djulö på lunch och det är ju ett riktigt smultronställe som jag inte tackar nej till .......
Den översta bilden är nytt för i år att det går en brygga ut i vattnet och sedan har dom byggt så man kan sitta där .Älskar att vara här nere riktig balsam för både kropp och själ .Ja nu är jag hemma igen så nu ska jag fixa en kopp kaffe sätta mej på ballen och njuta .  I kväll  blir ut och käka .....Önskar dej en riktigt festlig &solig fredag Njut eftermiddagen / kvällen med lyckliga stunderna  Kramar & Kärlek Rita

Inga kommentarer: