söndag 23 augusti 2015

SKÖNA SÖNDAG

 Hallojsan alla sköna hönor ! Vad jag ä.l.s.k.a.r. när man vaknar och solen skiner .Var ute tidigt i
  morse på min sköna runda .I går var jag ute hela dagen så det blev  en god lunch i skuggan ....


Älskar Coffee & Lounges räk och kräftsallad helt underbart gott :) Ja senare blev jag överraskad och jätte glad för då ringer min älskade son från Fuengirola ,ja då brast mitt hjärta av glädje har inte pratat med han i telefon sedan 1/8- 2015 och det är länge men det var så härligt att höra hans röst och att allting var bara bra !!  Vi skriver ju via Fb på messinger men det är ju inte samma.  Ja det gjorde min dag !Han är ju yngst av mina barn så i hönsmammas huvud kommer han väl alltid vara liten ....haha ,Nej sina barn är ju det bästa som finns :)
Nej nu blir det uuut och fortsätta njuta ! Önskar er en skön söndag fylld av härlig avkoppling & sköna stunder i solen .Kramar & Kärlek Rita :)

Inga kommentarer: