fredag 29 januari 2016

FIRAR 7 ÅR I DAG .

Tjingeling alla sötisar ! I dag firar jag och min blogg Hemma hos lilla mej 7 år åååh vilken härlig resa .Tack alla följare för alla underbara kommentarer både i vått och torrt ! Ni är bara bäst .Blev så glad i går när mina fina doftljus kom från goa Malin med webbutiken och bloggen ,The Place to bee.

Luktar ju bara så himla gott tack Malin du vet precis vad jag gillar !!!! Har städat och fixat lite här på förmiddagen ,härligt när det är klart .Nu en härlig dusch ,sedan ut på stan för lite ärende och köpa helgblommor och Ica maxi och handla mat .Nu kör vi fredag Girls !!!!Happy Fredag tänk positiva tankar så går det lättare .Kramar & Kärlek Rita .;)
 

6 kommentarer:

Hajan sa...

Hoppas på en bra Fredag, här bliver det "På Spåret" och Skavlan
då är min kväll räddad i alla fall

kram kram från Hajan

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så fina ljus. Och grattis till 7
fina år med bloggen, vi har bloggat
nästan lika länge.
Ha en bra vecka och kramar/AM

vitadrömmarobusigabarn sa...

Stort grattis till din fina blogg!!!!
Och njut av en fin helg
Varm stor kram fina du

Hajan sa...

jAA NU ÄR DET FREDAG IGEN LILLA GUMMAN.
DAGARNA BARA FÖRSVINNER, KRAM TILL DIG,

Browneyedgirl sa...

Grattis vännen till 7 fina bloggår :)
Jag har bytt blogg så spana gärna in min gamla så kommer du vidare.
Hoppas du följer med <3 Kramen

ullie sa...

men grattis o hipp hurra vännen så kul min blogg är typ sex år i år inte dåligt heller
Höppas du har en fin måndag kramar