söndag 10 juli 2016

Skön Söndag i Juli !!!!

!
HALLÅÅÅ ALLA RARINGAR !!!!!! Ja nu var det hur länge sedan som helst jag kikade in här ! Hur har ni det mår ni bra ? Mår ni bra  ,semester eller jobbar ni ? Här är det ledigt .I går var det en sådan där varm och helt ,helt underbar dag ,så det blev en tur till mitt favvoställe för en lång och underbar fikastund .....Ja det är kanon att vara där och njuta och mysa länge riktig härlig balsam för kropp och själ .Nu blir det skön avslutning på denna helg med en film .Ha en skön sommarkväll varma kramar Rita

5 kommentarer:

Polargrevinnan sa...

Jag har nog varit inne och kikat hos dej för längesedan. Du liksom jag
har ju bloggat i många år. Men med åren tunnas inläggen ut.
Härligt med sommar, det gör inget att det kommer lite regn
då och då. (Om man inte ligger i tält förstås)Jag är gräsänka några dagar.
Tänker ägna bloggen några timmar.
Ha det bra.
Kram Viola

Hajan sa...

Oh så roligt att Du är på G igen. Det behövs här är inte många som kommenterar.
De har väl tröttnat många, välkommen tillbaka.
önskar Hajan i vardagsprat.

Hajan sa...

jag skrev i går till Dig, och önskade välkommen tillbaka.
Var sjutton tog det vägen, fanns ju inte i dag.

Så trevligt att se dina välkommande ord till oss.
kram Hajan

Hajan sa...

så snopen jag bliver, var har min kommentar tagit vägen ?
Det är ett bra tag sen. Stämmer datumen hos Dig.
Ha en skön söndag igen i alla fall-
önskar Vardagsprataren Hajan

ullie sa...

Heeej hjärtat!
Nu la ja dej lite längre upp i min statestik grej så ser ja dej mera o kikar in

fika stunder som du kanske såg min igår är ju bara så underbara o man får energi

tycker du har jätte söt blogg kramar