fredag 26 juni 2009

FREDAG 26 JUNI 2009




Hejsan alla raringar.Hoppas att ni njuter av det fina vädret.Har skickat iväg Älsklingen till tandläkaren med tandvärk.Stackars han ,det finns väl ingenting som är så jobbigt som tandvärk.Barnen har åkt till badet med sina kompisar.Den stora ska åka bort med tjejen till hennes mor-mor.Jag ska åka till stan och fixa lite paket till goa svärmor som fyller år i morgon.Sedan ska jag hem till henne och städa för hon alltid ställer upp och tar dom mindre änglarna.Ha en underbar dag alla sötisar kramizzar ~~~~RITA~~~~~.

10 kommentarer:

Jenny Oak Fae sa...

Ha en skön helg du också!

: )

Kram, Jenny

<3

Agnes Maria sa...

Tack snälla söta rara du !!! för den jättegulliga Awarden !
Blev sååå glad !!!
Den skall jag lägga in under helgen på min blogg.
Jätte, jätte många kramar från mig.
Åsa
Tack vännen för dina alltid så gulliga kommentarer !

Cc sa...

Hoppas att du haft en skön dag. Själv har jag flängt. Kram

Bibban sa...

Du är så omtänksam och go. Hoppas du har det bra. Kram Bibban

Vitt o Vältummat sa...

Hoppas det gick bra hos tandläkaren för din älskling. Ha en skön helg
Kram/Åsa

Drömmen om Villa Grönskog sa...

Hallojsan.
Ja,visst njuter man av detta underbara väder.Härligt att sommarvärmen kom till slut.
Tandvärk är inget vidare,hoppas allt blir bra.
Må så gott
och ha en fin helg
kram Anette

Pia sa...

Hej...
och tack för titten i min blogg och att Du vill följa den!

Du har en underbar liten blogg som jag kommer att kika in i lite då och då!

Ha en underbar helg!

Kram,
Pia
från pielisa.blogspot.com

Mamma C sa...

Tandvärk är ingen hit, hoppas det gick bra för honom. Vad gullig du är som fixar åt din svärmor. Ha en bra helg nu.
Kram mamma C

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

ja allt handlar om att "Ge o Ta"...viktigt man inte glömmer uppskatta hjälpen man får!!
Sola Bada Njuuuut!!
Ha en härlig helg i sommarvärmen!!!
~~♥Kram Millan ♥~~

Patricia sa...

Du har fullt upp hör jag.. =)

Hoppas du får lite ledig tid med och en skön helg!

Kram Patricia