söndag 7 juni 2009

SÖNDAG 7 JUNI 2009




Hejsan alla raringar.Hoppas att ni hade en trevlig nationaldag.Jag hade kalas för den stora killen.Men det blev inte länge.Stackars goasvärfar fick näsblod.Ja det var som att sätta på vattenkran.DEt bara rann.Mina svägerskor hjälpte han.Jag ringde 1177.a det blev akuten på en g-Ja så kan det vara.Min ÄLSKLING är ju bara så underbart gullig.Han åkte och köpte en spikmatta.Jag låg på den ca 10 minuter i går .Hur skönt som helst.Frös lite i går kväll.Har legat i 15 minuter nu lika skönt.Har sovit som en liten sessa i natt.TACK ÄLSKLING FÖR ATT DU FINNS.Ja nu ska vi spola tillbaka bandet och ha kalas idag vid 3 och se om vi lyckas!!!!!!Ha en underbar söndag alla goa och gulliga kramiz ~~~~RITA~~~~~.

15 kommentarer:

Lilla Rummet sa...

Det låter inget vidare, tur att han kom till akuten och fick hjälp, stackarn.
Funderar på en spikmatta själv, kanske är bra för värk.
Lycka till med kalaset idag istället.
Ha de gott.
Kramiz Britt

StinasLoppis m.m sa...

Halloj , hoppas din spikmatta ska hjälpa dej , hu va otrevligt med så mycke näsblod . Ha ett fin t kalas Kramisar/Stina

paula sa...

åh jag har funderingar på att köpa mig en spikmatta , har hört att de är så bra
stackars svärfadern , min gubbe har blött näsblod hela veckan varje dag och det är som att vri på kranen
ha det bra
kramiz

Vitt o Vältummat sa...

Usch vad tråkigt. Hoppas det går bättre idag.
Kram/Åsa

Bibban sa...

Spikmatta..ja det får nog bli en sån här åxå..vilken tur att ni fick hjälp med näsblödandet
Kram och hoppas firandet fortsätter bra
Bibban

Ingmarie sa...

Lycka till!
Näsblod är ingen höjdare,gick det bra för din svärfar?
Trevlig blogg du har,man känner sig som en i gänget!



Ha så bra!

Lotta sa...

Jamen herre gud,hoppas svärfar mår bättre idag,och att ni fick ha kalaset,utan intermesson.Spikmattan är toppen tycker jag,när jag får ha den ifred för dottern villsäga.Ha en fin kväll.Kramisar Lotta

Älskade pion sa...

Det var ju tråkigt med din svärfar,hoppas det går bättre idag.Vad gullig din man är da. Må så gott! Kramar Ulrika

Vita små hjärtan sa...

Vad gulligt av honom o köpa en sån till dig!!!
Kram Agnetha

Anonym sa...

Hej!
Vad kul att spikmattan hjälper lite! Vistt blir man lite lullig av att ligga på den?! Jag ligger på min till natten, för att försöka sova bättre.
Hoppas verkligen att du blir mjuk i musklerna så att du slipper din huvudvärk! Använd spikmattan flitigt nu!
Hulda

Tina sa...

Hej Rita!!
Oj, vad hände när han fick näsblod? Va otäckt!!Jag har sänt dig ett mail med info om spikmattan!! Du får bara höra av dig om det är nått annat du undrar över, så ska jag försöka svara!!
Hoppas kalaset igeg inte slutade med näsblod :-)
Må gott & va rädd om dig!!
Kram tina från
Livet är här & nu.

Patricia sa...

Så tokigt det kan bli, hoppas svärfar mår bättre nu.. =)

Jag vill oxå ha en spikmatta, får önska mig en i julklapp.. =)

Hoppas kalaset gick bra idag istället.. Och skönt att du mår bättre och fått sova!

Kram Patricia

Jenny Oak Fae sa...

TACK för din gulliga kommentar!

: )

Usch vad hemskt med så kraftigt näsblod..!

Roligt att du är nöjd med din spikmatta, jag har provat min mammas, att ligga med den på rygg är skönt, men på magen...vilken PINA!!! Och då är ändå min mage minst sagt stor...

KRAM, Jenny

<3

Lantliv sa...

Oj oj så mycket blod! Vad gjorde de åt svärfar på akuten?
Bättre lycka med kalaset idag!
Kram Anne-Lee

Susanne sa...

Fy det lät inte så kul med näsblod,hoppas att han mår bättre..En spik matta ska jag skaffa har bara hört bra om den..Kanske skulle hjälpa mot min värk..Kram susanne