tisdag 1 november 2011

♥ NY MÅNAD NOVEMBER ♥







Hejsan alla sötisar!Ja då var det ny månad idag, 1november.Var uppe vid 8 tiden i morse.Fikade och myste med gott kaffe massa tända ljus med Älsklingen.Sedan till sjukgymnasten för en behandling med akupunktur,bara så himla skönt.Somnar som en stock min halv timma jag ligger med nålar.Nu har vi ätit en en god frukost.Sedan har jag hängt tvätt och satt på en ny maskin ,Ja tror ni alla känner igen er ,tvätten tar aldrig slut.....Sitter och tar en ny kopp kaffe och gör ett inlägg och ska kika runt till er .Sedan ska dom mindre änglarna till kompisar så vi får köra dom dit!!!!Det kanske blir en sväng på stan.Önskar er alla godingar en skön tisdag mys njut var rädda om er och varandra.Ljus&Kärlek Rita ♥.

8 kommentarer:

Maria sa...

Ja visst jag tvättar också idag...:) Det luktar så gått här inne då. Rent och mysigt. Ha en skön kväll och eftermiddag. Ikväll blir det ett Corepass för mig. Kram Maria

Änglarna finns sa...

Ja du denna tvätt..hihi...
Såå skönt att du kan slappna av så...när du får akupunktur!!!
Önskar dej en fortsatt mysig dag!!
Kram Annika

Gunillasljusglimtar sa...

hahaha ja tvätten tar ingen ifrån en heller.Konstigt att den korgen bara fylls på! Gubben hjälper allt till med det här om det kör ihop sig (Men vill helst tvätta själv men säg inget om det ) Hihihihi..Kramis Gunilla

Mys och hemtrevnad sa...

japp tvättstugan tillbringas det mycket tid i här med...kramis semlan

Hemma på Sjuan sa...

Ville titta in hos dig oxå så kul att se lite olika bloggar. Jag kan bara hålla med tvättstugan är ens andra hem - där blir det mycket tid!
Kram Suss

dagdrömmar i vitt sa...

Hej vännen, ska jag avslöja en sak,,, hihi,,, knäppa jag , älskar att tvätta. Luktar så gott och känns så frecht:)
Hur går det med din rygg. Blir den bättre. Annars kan jag rekommendera en riktigt duktig en i Kolmården som utövar kinesisk läkekonst mm.
Dyra men gudalika!!
Kramkram<3 nettan

Fågel Blå sa...

Önskar dej en ny fin dag!
Kramar Kathrine

Mariette sa...

Hej!

Tack för din rara hälsning!

Vilka söta bilder...Låter mysigt att sitta ner och njuta ev kopp kaffe och tända ljus.

Kram Mariette