onsdag 4 mars 2015

VILKEN UNDERBAR DAG DET BLEV !

Gokväll alla underbara pinglor ! Ååå vilken underbar dag det blev idag med solsken och hur skönt som helst .Ja det var så skönt så jag var ute säkert i 3 timmar och PW .Hem fixade  lunch .Sedan var jag ute igen och gick runt lite överallt i det det ljuvliga vädret . Var hemma lagom till Vardagspuls som går på tv 4 tycker att det är ett härligt program som ger mycket inspiration nu när det är min tur för en resa till ett bättre liv med kost och motion .Sitter här och kollar runt på era fina bloggar för har nyss ätit middag .Önskar dej en riktigt härlig kväll fylld av levande ljus & feelgood......Glöm inte när du står framför  spegeln att säja Positiva saker till dej själv !!!! Pepp pepp Kramar Rita



 

3 kommentarer:

Katta sa...

Här blev det en solig och fin eftermiddag i dag. Missar alltid det programmet tyvärr men kanske det finns på play, ska kolla upp det. Du har så rätt i att man ska vara snäll mot sig själv, har börjat jobba på det jag med ett steg i taget så :) Varma kramar till dig.

Mamma C sa...

Ja det var riktigt soligt ute idag. Men fy vad jag frös om mina öron när jag gick hem från jobbet. Så någon direkt värme var det inte fast solen var framme.
Kram mamma C

Hajan sa...

hEMTJÄNSTEN SADE ATT DET VAR VACKERT MEN KYLIGT I ALLAFALL.
mEN VI VET JU ATT DET ÄR SÅ, DET BLIVER BRA TILL SLUT ÄNDÅ.