måndag 20 juli 2015

NY VECKA NYA TAG

Nu har jag varit härirån så länge så nu saknar jag er alla rara bloggvänner .Tiden räcker inte till men nu har jag bestämmt mej är ju så skoj att blogga så nu ska det bli bloggande ! Grattis på er alla som heter Margareta för nu har  är det ju fruntimmers veckan .Har varit ute på min runda i morse bara så skönt .Precis när jag kom hem vräkte regnet ner .Vilken tur ,nu skiner solen så nu ska passa på att ut  på stan med min to- to -lista . Ha en skön start på nya veckan alla raringar så hörs vi senare .PuSs & KrAm Rita
 

4 kommentarer:

Hajan sa...

Vi har saknat Dig med, men Du brukar ju ha lite uppehåll ibland.
Så jag tänker varje gång, hon kommer nog snart tillbaka.

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

Härligt med livstecken från lilla dig;) ja ibland räcker tiden inte till ha nu en härlig dag.kram

Mamma C sa...

Ibland kan det vara skönt med en liten bloggpaus. Ha en fortsatt bra vecka du med.
Kram Mamma C

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Ja det är lite svårt och släppa
bloggen helt, men såklart det blir
lite hit och dit på sommaren.
Ha en härlig sommarvecka
Stor kram/AM