torsdag 30 juli 2015

SNART NY MÅNAD ........

Gokväll alla fina .I dag har det gått i ett sedan jag vaknade .Drack gott kaffe sen ut på min härliga runda jag kan inte vara utan den mår så bra av att ha fått rutin på detta nu .Sedan började det regna men som tur var så hade jag hunnit in då ! Satt och myste med smarrig frulle , tända ljus en härlig start på en ny dag .Sedan blev det en sväng till Norrköping med en väninna och det var superkul med en oplanerad resa .Väl hemma blev det att kolla på Ernst han är ju bara så mysig !!!!
Han var ju så söt som liten .Önskar er en skön kväll sov gott dröm sött när det blir dags .Här blir det en go dusch och läsa magasin.Ha det bäst Hjärtekramar Rita :)

3 kommentarer:

Hajan sa...

Såg också på Ernst, Det är mycket pinnar på gång där.

Maria - Wikers Liv sa...

Jag har varit dålig på att följa Ernst denna säsong. Brukar kolla på Tv 4, play. Haha. man SER att det är han som liten ;) :)
Så skönt med rutin på rundor, det måste jag få in i mitt nya schema i höst. Morgonrundor...
Bra citat på bilden!
Kram/Maria

Mamma C sa...

Har inte sett alla programmen i år av Ernst.
Ha en bra lördag.
Kram Mamma C