söndag 26 juli 2015

SÖNDAG :)

Hallojsan alla underbara ! Ja då var det redan söndag .Ja det regnar och är lite uppehåll.Kan ju tro det är oktober .......Var ute en sväng i går eftermiddag och skulle ut och gå men jisses efter mycket stannande under tack så var jag hemma efter typ 3 timmar :) Var blöt hela jag klänning ,bh och tröja så det var en rolig regntur :) Haha ,Hemma blev det en varm go dusch och lite gott att käka sedan kollade jag på Johan Falks senaste film Lockdown jag var som ett tänt ljus hela filmen ja den var bra händer mycket hela tiden ....
Någon gång i augusti kommer den sista filmen Slutet !!!! Önskar er en skön söndag med massor av feelgood .KrAMaR &KäRlEk Rita :)

2 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jag såg den filmen igår, och det
blir spännande och se hur det går.
Idag hällregnar det inte här, man får
vara glad för det lilla.
Kramar/AM

Mamma C sa...

Den har vi inte sett ännu. Kanske får bli i kväll.
Kram Mamma C