fredag 25 september 2015

H.A.P.P.Y. F.R.E.D.A.G.

 
ÅÅå vad skönt med fredagar bara älskar dom ! Hoppas att ni har det gott alla fina bloggvänner .I dag skiner solen och det är så himla skönt .Känns så himla bra nu har betalat mina räkningar och det känns alltid lika gott att ha det gjort :) I går städade jag .Så i dag blir det handla mat och sen en dos balsam för kroppen och själen köpa helgblommor :)  I går blev jag så himla nöjd fick paket från en underbar butik som heter Mitt vita hus .Ja Suzanne som äger butiken har så himla mycket fint !!!! Kläder ,smycken och inredning .Hon har sida på FB och sedan är webbshopp på g !Så det kom paket och jag är så nöjd bara älskar detta armbandet så läckert till alla nya kläder inför hösten :) Sedan la hon ut en ny bild med lite mys pys ....
 
 
Kolla dom supersöta änglavingarna och det söta fatet ..........Ja som tur är så glädjs jag åt det lilla bara skoj med lite nytt då och då !!!! Bäst att göra mej klar .......Tänk positiva tankar & Bjud på dej själv .Ha en Lovely fredag alla raringar .Kramar & Kärlek Rita :)



2 kommentarer:

Mamma C sa...

Ha en fortsatt bra fredag, och ditt armband var jättesnyggt.
Kram mamma C

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jättefint armband du köpte.
Ha en riktigt skön söndag
Kramar/AM