torsdag 10 september 2015

LJUVLIGA TORSDAG !

Hallojsan alla vackra själar ! ÅÅå vilken underbar dag det är solen skiner och jag blir glad .I dag fick jag fint paket från  fina Malin med bloggen The Place to bee hon har webbutik !.Jag är som ett litet barn när posten kommer med paket !!!!

Dessa två underbara halsbanden är jag nu lycklig ägare till tycker dom är så fina.
Nu tänkte jag ta mej en skön promenad i det härliga vädret .Önskar er alla en härlig eftermiddag /kväll mys och njut ,tänk positiva tankar så brukar det gå lättare!!!!!Love Rita :)
 


3 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jättefina halsband, snyggt till
höstkläderna. Och trevlig helg lite
i förskott.
Kramar/AM

Home2tiny sa...

Snyggaste halsbanden, förstår att du är supernöjd och de kommer bli så snygga till alla dina höstkläder. Kul att jag kunde tipsa. Ha nu en härlig helg och tack för dina alltid varma ord inne hos mig. Kramisar Tina

Älskade pion sa...

Vilket fint halsband.Tack för dina snälla ord inne hos mig...dom kanske hjälper.;)Kram Ulrika