söndag 13 september 2015

HÄRLIGA SÖNDAG

 
Tjingeling alla fina bloggvänner ! I går blev jag besviken när jag kom ut på stan trodde ju det skulle vara knallar på stan med stånd ,men nix bara några få privat personer på Stor torget som hade loppis .Så det blev en härlig promenad i det fina vädret .Var väl ute 2-3 timmar precis när jag kom hem så öste regnet ner  !

Detta är mitt fina köksfönster älskar min lägenhet den är  kanon och läget är bäst mitt på stan .Var hemma och myste hela kvällen igår tände ljus och mådde kanon .Önskar er en fin och avkopplande söndag ,Kramar & Kärlek Rita :)

2 kommentarer:

Mamma C sa...

Så fint du har det. Ha en ny bra vecka.
Kram Mamma C

Hajan sa...

Det låter ju bra, att Du trivs i din lägenhet.

Här var söndagen jättefin, inget regn alls.¨men såg på TV Finnkampen, var det avslutning på i går.