onsdag 4 mars 2009

Onsdag 4 mars 2009



  • Hejsan alla goa och gulliga.Hoppas att eran dag har varit bra?När barnen gått till skolan ,fixade jag och donade i vanlig ordning.Sen var jag trött igen och gick och la mig och somnade om oj oj oj vad härligt skönt det är att göra det.Sedan har jag tvättat,städat lite.Var här inne och kollade lite och vad ideer och fantasier jag får att ändra och greja här hemma.1000 TACK för att ni finns!Ja sen kom mina 2 änglakillar hem så då blev det fika,Senare kom tösen hem och då var middagen klar,Ja sen blev det läxor och läggdax för dom 2 mindre änglarna.Då gick jag och tog ettlångt o härligt bad med massa tända ljus oh det är så avkopplande och underbart finns det någon som håller med eller?????Sen kom min stora ÄLSKLING hem och då blev det fika.Ha det gott Kramizzzar ~~RITAN ~~.

Inga kommentarer: