fredag 20 november 2009

FREDAG 20 NOVEMBER 2009




Hallo alla underbara !Hoppas att ni har det bra runt om i detta avlånga land.Igår var jag hemma och putsade fönster och bytte gardiner o fixade .Idag när änglarna gick till skolan har jag tagit det lugnt.Har precis kommit ur dushen och satte mej här.Ska åka med mellankillen till tandis.Sedan ska jag ta med han och strosa runt lite på stan och mysa ,För nu är det hans tur att köpa julklappar till pappa.jag har oxå börjat handla lite sakta men säkert för jag ska ju ta det lugnt säjer läkaren och då är det bäst att höra.Sedan ska vi gå till goa svärmor och fika killen ska sova där .Själv ska jag hem och fixa till tjejen som ska på klassfest .Ja idag är det fredag med fredagsmys......Så Älsklingen och jag och tjejen ska kolla på Idol åh mysa.För i morgon kommer släkten på kalas .HA NU EN MYSIG FREDAG ALLA SÖTISAR PUSSAR & KRAMIZAR RITA♥ ♥ ♥

21 kommentarer:

Drömmen om Villa Grönskog sa...

Hallojsan Rita.
Hoppas allt gick bra med tandläkarbesök,roligt med lite extra mys efteråt på stan.
Ja,nu är det den där härliga fredagen igen.Vi ska ut med jobbet i kväll till hemligt mål,ska bli spännande.
Kram Anette

Sari sa...

Hejsan!!
Åh, en till som varit duktig med sina fönster....! Här skulle det också behöva putsas fönster, men det får nog bli till våren!
Det låter som om du har fullt upp: gå på stan, besöka svärmor, släktkalas... Fast det låter ju som roliga saker!!
Ha en fin fredag med massor av MYYYYS!
Kram Sari

Lilla Rummet sa...

Hej vännen! Vad duktig du är som redan gjort fönstrerna. Skall ta dem i veckan. Har köpt en kyrkokandedabel som jag fick hem igår, så fin.
Ha en mysig helg.
Kramiz Britt

ELIN´S SHABBY ROMANTIC sa...

Tack för titten hos mig, du är så himlans go! Lyssna på läkaren och ta´t det lugnt, kom ihåg att det finns bara en som dig! Vad mysigt med så mycket ljus, så vackert! Jag har oxå börjat lite smått med julklappsinhandling :)

Ha en trevlig helg! Kramar Elin.

Photo by Maria sa...

Nästa vecka är det min tur att putsa fönster och hänga upp andra gardiner..
Ja lyssna på läkaren och ta det lugnt..

Njut av fredagskvällen..

Kram
mia

Anki sa...

Du är alltid lika gullig du *ler*
Ni har haft en mysig dag som vanligt hör jag...ja det är skönt att bara vara!

Kramisen Anki!

Livet på Berget sa...

Härligt med nyputsade fönster. Det där gruvar jag mig alltid för. Låter som ni ska ha en skön kväll!
Kram
/Sara

Roses & Angels sa...

tack ha en fin fin helg nu vännen kram

Snuttan sa...

Ja undra när jag skall hinna ta våra fönster.

Kram
ha en underbar helg
Åsa

Tina sa...

Hej du fina!!!
Å, vilket sammanträffande.. fniss.. jag skrev just på en annans blogg om mina smutsiga fönster.. fniss.. du kunde ju putsat mina med ;)
Ja, va rädd om dig & ta det lugnt så du återhämtar dig 100%!!
Mysigt med en tur på stan & kolla in lite julklapps tips.
Ha en underbar fortsättning på Fredax-mys kvällen!!!
Kramilikramen till dig 1000 gånger om!!!!
Tina

Hanna sa...

Låter som en härlig fredag.
Kram
Hanna

Lönnen 13 sa...

Jaha du, kallar du det att ta det lugnt, att putsa fönster och greja!
Ta väl hand om dig och hoppas att du får ett mysigt kalas.
Kram Anneli

Älskade pion sa...

Hoppas att ni har haft en härlig fredag. Må så gott. Kramar Ulrika

Uttan sa...

Uj,uj dessa fönster.....enda fördelen när det är mulet är att det inte syns att de är lite smutsiga.

Ha en God Fortsättning på Kvällen.
Kram!

Mina Lantliga Rum sa...

hejsan rita!

så kul att börja köpa julklappar,önskar vi kan göra det snart!!
ser att du inte mått så bra,här har det också varit sjukstuga vill jag lova och det är inte över än,så jag förstår att du haft jobbigt, när man har nått i kroppen som aldrig släpper..:( trist!!

hoppas du fick en mysig kväll.kramar!!

Med en doft av lavendel sa...

ja tänk att det är fredag igen! hoppas tandläkarbesöket gick bra och att ni hade en härlig dag på stan,själv tog jag också en tur till stan för att köpa färg o penslar,så nu är helgen rääddad.kram annika

hagagården sa...

Hej
Låter som att det blev en härlig dag för er,myigt att gå och kika på stan o lugn och ro.
kram o ha en go lördag.
ninni

VARDAGSLYCKA sa...

Vill önska dig en helgo dag m firande!
Jag ska jobba fr 9.45-18.30 - så min lördag e ju "gjord"!! :(

Njut av allt fint runt omkring dig! //KRAMAR Lisette

www.vardagslycka-lisette.blogspot.com

(Jag ska blogga senare ikväll)

Gammelbålsta sa...

Hej!
Ha en riktigt trevlig helg. Kram Aydan

Viveka i Bläckhornet sa...

Hej!

Hoppas tandläkarbesöketgick bra. ska beställ tid för mannen på måndag. Han har klagat över tandvärk hela veckan.

Ha en fortsatt fin helg

Kram Viveka

Unknown sa...

hej
du gör som jag passar på att handla julklappar i tid så slipper man stressa jag kan köpa någon även på sommaren, fast det blir väl alltid något man glömt i sista minuten :) tandläkaren är inte min favorit...slipper helst :)
ha en härlig helg...kramar Catthie